Jakten på attpåskatten- lillebror har kommet!

Endelig er han her!

Dato født: 20.06
Født i uke: 40+5
Termin: 18.06
Klokken: 00:11
Kjønn: Gutt
Vekt: 4030
Lengde: 52
Hodeomkrets: 35
Smertelindring: Lystgass de siste 2cm

Det ble en heftig fødsel for en tredjegangsfødende som tenkte at dette skulle gå fort og greit! Lillebror var nemlig stjernekikker- det var intenst! Ubehagelig å ikke kjenne den fremgangen jeg var vant med fra tidligere. Men, han kom ut! Vi kom inn 17:30 men riene var for uregelmessige til at jeg kunne kalles i aktiv fødsel. Rundt 22:30 hadde jeg 8 cm og 00:11 var han endelig ute etter en tøff prosess!

Gratulerer så mye med den lille tassen:dummy::smiley-bounce012:smiley-bounce016:smiley-bounce015:cool05:dance008:gen014:dance011:love017:talk017:binkybaby:love7:Heartblue Kose deg masse med lille, og bare nyyyt nyfødtbobla❤️

Aiiii tenk at han endelig er her!!! :love017 gratulerer så mye med din lille gutt ❤️❤️❤️

Og godt jobba med fødsel! ❤️ Hørtes intenst ut, også kun på lystgass helt på slutten da, du er tøff!! :shy::hug003

Kos dere masse masse i barsel :Heartblue:love017

Gratulerer så mye med den lille prinsen :Heartred

Gratulerer sååå mye :love017 :love017 godt jobba, fødekvinne❤️
Kos dere masse med lille nykomlingen:love017

Hurra! Gratulerer så mye!

Aiiii tenk at han endelig er her!!! :love017 gratulerer så mye med din lille gutt ❤️❤️❤️

Og godt jobba med fødsel! ❤️ Hørtes intenst ut, også kun på lystgass helt på slutten da, du er tøff!! :shy::hug003

Kos dere masse masse i barsel :Heartblue:love017
Jeg angret underveis :hilarious: Men jeg klarte så fint å puste meg gjennom riene og hadde liksom ikke behov for noe mer! Ikke før jeg fikk trykketrang for tidlig mellom 9 og 10 cm, jeg ropte at jeg ikke ville mer :hilarious:

Nå er bittelillebror 10 mnd gammel :Heartred
Han begynte å gå før han var 9 mnd og fikk de to første tennene nede for et par uker siden. Nå virker det som om det kommer fire til oppe på en gang, så nattesøvnen uteblir denne påska :Heartred Han er altså så blid og god på dagtid, ler av alt og løper (!) over stuegulvet! Han er høyt og lavt hele tiden, så når jeg begynte å jobbe 1.april var det ikke mye hvile på far i pappaperm :hilarious:

Lillebror er en fryd og en glede for hele familien :Heartred At det bare er to mnd til han blir ett år, det skjønner jeg ikke. Tiden går for fort!

Back
Topp