elber13 Gift med forumet 25 Aug 2008 #21 Begge. Jakter mest hare, men også vært på rådyrjakt nå og da. Jeg hadde harehund i 15 år.
C Choice Guest 25 Aug 2008 #27 Sambo! Bruker 3 ferieuker på det i høst han[>:][8D] Og nesten hver helg... Og jeg som ikke liker rype/storfugl eller rådyr[X(]
Sambo! Bruker 3 ferieuker på det i høst han[>:][8D] Og nesten hver helg... Og jeg som ikke liker rype/storfugl eller rådyr[X(]
x1xAnHe Glad i forumet 25 Aug 2008 #28 Bare jeg.. [:D] Skulle ønske jeg fikk med meg sambo, men han vil bare fiske....[&:]
titath Gift med forumet 25 Aug 2008 #31 jeg er litt småvill innimellom, og da jakter sambo på meg..... hihi
O orchidee Glad i forumet 25 Aug 2008 #32 Vi jakter begge to, samboeren er mest ivri. Jeg blir med en helg på rypejakt og kanskje litt fugle jakt.
Vi jakter begge to, samboeren er mest ivri. Jeg blir med en helg på rypejakt og kanskje litt fugle jakt.
B Bruker552mar Forumet er livet 25 Aug 2008 #33 Sambo driver med småviltjakt, ikke jeg.. Men det hender jeg får være med som hund [:D]