Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vivie
ORIGINAL: Lillingen
Ingen av oss.
Jakt er ut!
Øhh, det kan jeg ikke si meg helt enig i!
Her hvor vi bor, er det ut å ikke jakte!
ORIGINAL: Dollface™
ORIGINAL: Vivie
ORIGINAL: Lillingen
Ingen av oss.
Jakt er ut!
Øhh, det kan jeg ikke si meg helt enig i!
Her hvor vi bor, er det ut å ikke jakte!
Er ikke ut her heller - det er faktisk veldig INN - spesielt for fryseren min, som i løpet av høsten skal bli fyllt opp av deilig snadder nammenamme elgkjøtt... mmmmmmmmmmmmmmm... og kanskje litt hjort også, hvis laget er heldige [:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: GasOline
Vi jakter ikke.
Er jo noe viltkjøtt som smaker godt, men ikke alt.
Og så må jeg bare le litt av noen jegere, som lister seg rundt i skogen, sitter på post, med walkie talkie og kamuflasjeklær og har skikkelig opplegg.[:D]
Ærlig talt, ta dere en liten kjøretur på nattestid, så får dere kvoten (heter det det), og vel så det.
ORIGINAL: Dollface™
Vi jakter ikke.
Er jo noe viltkjøtt som smaker godt, men ikke alt.
Og så må jeg bare le litt av noen jegere, som lister seg rundt i skogen, sitter på post, med walkie talkie og kamuflasjeklær og har skikkelig opplegg.[:D]
Ærlig talt, ta dere en liten kjøretur på nattestid, så får dere kvoten (heter det det), og vel så det.
[8D]
det gjør darlingen min i en hel uke han, og hver helg ut høsten [:D]
Tror de fleste jegere gjør sånn - og koser seg veldig[:D]
Kanskje man ikke bør minne dem på at de fleste dyr er fargeblinde?
Og at det eneste ma oppnår med å kle seg i kamuflasje, er at jaktkameratene ikke ser hverandre, noe som med jevne mellomrom fører til jaktulykker.
Be ham ta på seg noe rÅsa, for sikkerhetsskyld