Jaja..

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Jeanie is back!

Jeeeze...for en underholdning!!! [:D][:D]

JAja, TS...om det virkelig er x-en til Arween du er sammen med, ville jeg dumpa han....virker ikke mye stabil iallefall....[&:] fra mitt synspunkt ja, og ut ifra hva Arween skriver... Men uansett syns jeg hele greia lukta mystisk fra første innlegge ditt....[&o]

Hadde jeg vært deg, så ville jeg ikke hatt en mann som baksnakka dama si med meg f.eks... [8|]

Mhm... Og ikke spesielt stabilt å dra med små barn inn i noe sånt? De er jo viktigst?

Beklager men han er jo ikke stabil... Tenk på barna!

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Jeanie is back!

Jeeeze...for en underholdning!!! [:D][:D]

JAja, TS...om det virkelig er x-en til Arween du er sammen med, ville jeg dumpa han....virker ikke mye stabil iallefall....[&:] fra mitt synspunkt ja, og ut ifra hva Arween skriver... Men uansett syns jeg hele greia lukta mystisk fra første innlegge ditt....[&o]

Hadde jeg vært deg, så ville jeg ikke hatt en mann som baksnakka dama si med meg f.eks... [8|]

Mhm... Og ikke spesielt stabilt å dra med små barn inn i noe sånt? De er jo viktigst?

Denne skal printes ut, rammes inn og henges opp på æresplassen midt i stua [:D]

arween:E det han e veit om som du va i lag me som e fra saltdaln?
I såfall trur e ho andre her inne kasta bort tia si og utsett ungan før nå ho ikke burde...

nei han her bor i bodø

ORIGINAL: arween

nei han her bor i bodø

ok men han høres ikke ut som en som e verd og bruk ti på uansett

ORIGINAL: baremeg6

arween:E det han e veit om som du va i lag me som e fra saltdaln?
I såfall trur e ho andre her inne kasta bort tia si og utsett ungan før nå ho ikke burde...

nei han bor i bodø den her karn

Syns det va ei som sa att eg va syk i hode,,, å sykelig sjalu når eg va i samme sitvasjon med samme mann....   men la meg berre si det en gang ..att du kjenn meg ikke, du veit ikke kem eg e ...   å no e du havna i samme sitvasjon..så sorry om eeg ikek syns synd på deg...  å eg va også gla i han...  !!!  handla ikek om å vær sjalu

Jeg bodde ikke inne på vennelista hans inne på nettby som du gjorde da du var sammen med han.. Du følte du kom nærmere han om du var inne på profilene til vennene hans.. Venner som var TOTALT ukjente for deg.. Vitsen med det da? OG du bor enda inne på profilen min til tider + noen av vennene mine..som oxo er totalt ukjente for deg. OG du bodde inne på profilen til mamman til ungen hans de helgene han hadde sønnen sin.

så sånn går det no når man ikek tenk seg om 

ORIGINAL: IshavsPia

Syns det va ei som sa att eg va syk i hode,,, å sykelig sjalu når eg va i samme sitvasjon med samme mann....   men la meg berre si det en gang ..att du kjenn meg ikke, du veit ikke kem eg e ...   å no e du havna i samme sitvasjon..så sorry om eeg ikek syns synd på deg...  å eg va også gla i han...  !!!  handla ikek om å vær sjalu

Jeg bodde ikke inne på vennelista hans inne på nettby som du gjorde da du var sammen med han.. Du følte du kom nærmere han om du var inne på profilene til vennene hans.. Venner som var TOTALT ukjente for deg.. Vitsen med det da? OG du bor enda inne på profilen min til tider + noen av vennene mine..som oxo er totalt ukjente for deg.

Tror ikke HELT det var poenget Ishavspia... Og det er vel irrelevant? Det burde jo gå av rundt 30.000 varsellamper i hodet ditt nå, og du burde komme deg vekk.. Ikke spikke fliser på slike små detaljer? Eller? Djiiiis.. [8|]

jissessss at dokker gidd.  skjønne ikke. fyrn kose sæ vest med åå få det som han vil i både pose å sækk.

æ sir bare kor e hode ditt hænne?

ja.. e jo sånn som ungdommen lika detta [X(]

ORIGINAL: IshavsPia

Jeg bodde ikke inne på vennelista hans inne på nettby som du gjorde da du var sammen med han.. Du følte du kom nærmere han om du var inne på profilene til vennene hans.. Venner som var TOTALT ukjente for deg.. Vitsen med det da? OG du bor enda inne på profilen min til tider + noen av vennene mine..som oxo er totalt ukjente for deg.

ja kan godt hende det...  men att du lager deg profiler inne på nette åsså bryr du deg om det er folk som er inne å ser på profilen din, da burde du seriøst ikke være på nettet...    men va ikek det som va saken...han gjør det samme mot deg som han gjor mot deg .Uteom att det sett ikke ei tøtta å ødelegg for deg sånn som du gjor... e jo veldig rart att ette ei lita stund kor du sa tell han att han burde seriøst slå opp me meg , så va dokk ilag ..hjelpes...men kjære deg , kos deg no berre...  berre håp du veit ka du gjør...ikke for din egen del men for ongan dine si skyld!

Back
Topp