Jaja..

ORIGINAL: lykkeligemeg

ORIGINAL: IshavsPia

ORIGINAL: lykkeligemeg

ville ringt igjen og spurt rett ut om disse tingene jeg, blir fort mye spekulasjoner når man sitter lenge nok og funderer! sånn er iallefall jeg!:)

Ska ringe han i mårra formiddag.. Han er IKKE vant med at jeg ringer på den tiden av døgnet..hehe

har han lagt seg? jeje. håper du/dere finner utav det og at det blir det beste utfallet for deg til slutt iallefall:)

Regner med det siden han skrev i 8 tiden at han skulle legge seg snart igjen...

I stedet for å "jakte på han" (altså i forstand prøve å finne ut av hvorfor han er som han er, avsløre om han er ærlig eller ikke osv) så kan du jo prøve å bare trekke deg litt tilbake en tid. Det må vel være en grei måte å finne ut av om han er tilstrekkelig interessert eller ikke. Hører du ikke noe fra han i denne perioden, så ja, da er han ikke noe særlig ivrig. Tar han ofte kontakt, savner deg osv., ja, så vet du han er interessert[:)]

ORIGINAL: Zerena

Vet du hva snuppa???
Jeg syns dette er en veldig veldig rar oppførsel av han [:-]
Han har jo bare oppført seg mer og mer merkelig den siste tia jo [>:]
Ta å ring han i morra å spør rett ut hvorfor han oppfører seg så rart...

Huff ring meg når ungene er lagt

Jepp..ska ringe han i mårra formiddag..uten forvarsel.. [8D]

ORIGINAL: *mammatilengutt*

ORIGINAL: stibli

ORIGINAL: *mammatilengutt*

Forstår godt at han ikke vil ha besøk når han er syk.
MEN, der jo faktisk 2 dager til onsdag, så han har jo god tid til å bli frisk på! så litt rart at han sier fra om at dere ikke kan komme allerede nå.

Kanskje fordi det kan være greit å være LITT forberedt på det, istedenfor å få beskjed kvelden før når kofferten står pakket og klar? [8|]

Ja, såklart er det greit! MEN, han sa jo at de ikke skulle komme! ikke snakk om noe at kan hende vi må utsette.Men eg spekulerer ikke i noe. bare sier det som jeg mener!

Det var det jeg også reagerte på.. En gang tidligere han skulle komme til meg,fikk jeg mld fra han om at det ikke var sikkert at han kom fordi han trodde at han holdlt på å bli syk.. Kan jo skje mye frem til onsdag,lixom..

ORIGINAL: Juliette

I stedet for å "jakte på han" (altså i forstand prøve å finne ut av hvorfor han er som han er, avsløre om han er ærlig eller ikke osv) så kan du jo prøve å bare trekke deg litt tilbake en tid. Det må vel være en grei måte å finne ut av om han er tilstrekkelig interessert eller ikke. Hører du ikke noe fra han i denne perioden, så ja, da er han ikke noe særlig ivrig. Tar han ofte kontakt, savner deg osv., ja, så vet du han er interessert[:)]

Skal prøøøøøve å la være,meeen..ikke enkelt.. Er jo gla i fyren [&:]

Hvorfor la han få mulighet til å "slippe unna" på en så lett måte?
Dersom du bare trekker deg unna, og ikke tar kontakt kan han bare i verste fall avslutte det. hele uten å si noe til deg. Det vil være ganske lett for han.
Du derimot vil gå i evigheter å lure.

Nei, jeg ville spurt han rett ut om følelsene ikke var der lengre. Viktig for deg og ungene dine med avklarte forhold.

Lykke til.

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

er jeg den eneste som ikke helt skjønner hva som er så big deal her?(utifra det jeg har lest da,hva annet han har gjort\sagt før og sånn vet jeg ikke)..
men han sier han er syk,og at du ikke kan komme allikevel..han satte inn 1000 kr til deg for bilettene som allerede var bestillt..er jo snillt det da[8|] han er vel bare ett menneske,han kan bli bråsjuk han og,og er ikke alltid det går over etter ett par dager heller nei...man kjenner seg selv best,jeg er gjerne syk lengre enn det..iallefall ikke helt pigg etter bare 2 dager,skjønner jo at han vil være i tipp topp form når du først kommer...så jeg ser ikke helt problemet,må ikke overanalysere så fælt nå...

Signerer den..
Og btw..om jeg hadde vert syk og sagt fra jeg ikke orka besøk,hadde jeg blitt rimelig pissed off om de kom fordet,og vertfall med unger..
SOrry men det hadde jeg faktisk.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

er jeg den eneste som ikke helt skjønner hva som er så big deal her?(utifra det jeg har lest da,hva annet han har gjort\sagt før og sånn vet jeg ikke)..
men han sier han er syk,og at du ikke kan komme allikevel..han satte inn 1000 kr til deg for bilettene som allerede var bestillt..er jo snillt det da[8|] han er vel bare ett menneske,han kan bli bråsjuk han og,og er ikke alltid det går over etter ett par dager heller nei...man kjenner seg selv best,jeg er gjerne syk lengre enn det..iallefall ikke helt pigg etter bare 2 dager,skjønner jo at han vil være i tipp topp form når du først kommer...så jeg ser ikke helt problemet,må ikke overanalysere så fælt nå...

Signerer den..
Og btw..om jeg hadde vert syk og sagt fra jeg ikke orka besøk,hadde jeg blitt rimelig pissed off om de kom fordet,og vertfall med unger..

Det samme tenkte jeg, men kansje det har vært en tråd tidligere som jeg ikke har fått med meg?? Syns det er veldig rart at alle mener at det er mistenkelig oppførsel utifra denne tråden iallfall.

Og når mannfolk er syk så er de gjerne ti ganger mer sykere enn damer[;)] Og hvordan syk er han? Omgangsyken eller?

Og hadde han vært sikkelig drittsekk så hadde han iallfall ikke overført de pengene til deg. Men om du lurer på om han ikke lengre vil fortsette forholdet så må du ringe han og spørre.

Hadde det kommet overraskelsesbesøk når jeg har tryglet for å være aleine, da hadde jeg blitt flyforbanna[:@]

Jeg og syns d lukter muffins av hele greia, så jeg hadde rett og slet gitt faen i han.
Hadde blitt skikkelig fornærma, og ikke tatt noe mer kontakt med han.

ORIGINAL: CogJ

Kanskje han fikk dårlig samvittighet over at du hadde dårlig råd og ville hjelpe deg?

Sånn var sambo rett etter vi ble sammen og[:)]

Har heller en følelse av at det er et desp forsøk på å holde meg unna.. Den ekle magefølelsen er der konstant.. [&:]

ORIGINAL: Ju9ta

Jeg og syns d lukter muffins av hele greia, så jeg hadde rett og slet gitt faen i han.
Hadde blitt skikkelig fornærma, og ikke tatt noe mer kontakt med han.

Prøøøøve å la være å kontakte han...

ORIGINAL: Scrappeguri

Signerer den..

Det samme tenkte jeg, men kansje det har vært en tråd tidligere som jeg ikke har fått med meg?? Syns det er veldig rart at alle mener at det er mistenkelig oppførsel utifra denne tråden iallfall.

Og når mannfolk er syk så er de gjerne ti ganger mer sykere enn damer[;)] Og hvordan syk er han? Omgangsyken eller?

Og hadde han vært sikkelig drittsekk så hadde han iallfall ikke overført de pengene til deg. Men om du lurer på om han ikke lengre vil fortsette forholdet så må du ringe han og spørre.

Feber,kaldsvetting og begynnende halseonde..skrev han i går.. MEN..jeg vet at han har hatt guttungen tidligere når han har vært sånn syk...

Tror eg ville ha spurt han rett ut om han ikke vil være sammen med deg mer..
Forklar at du føler at han dytter deg unna..

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

ORIGINAL: Scrappeguri

Signerer den..

Feber,kaldsvetting og begynnende halseonde..skrev han i går.. MEN..jeg vet at han har hatt guttungen tidligere når han har vært sånn syk...

Sine egne barn må man jo nesten ha selv om man er syk. Besøk og andres barn er litt annerledes!

Jeg ville ikke tenkt det værste bare fordi han sier han er syk og ikke vil ha besøk da. Tviler du på ham, så prøv å forklar hvordan du føler det!

Signerer igjen...
Det er helt annerledes med sine egne barn og andres osv,..
SKjønner han godt jeg,jeg gidder ikke ha besøk av folk når jeg er syk og ikke føler meg vel,vertfall IKKE kjæresten min ( om jeg hadde hatt en)..

Spekerulling kommer en aldri noenvei med,som prinsesse vilikke sier,er det kun å si til han hva du tenker og føler som hjelper og kun da kan du få roen tilabake...

ORIGINAL: Lurifaxx

hvordan gikk det? Snakka med han?

[:)] håper det gikk bra!

ORIGINAL: Muskatt

Hvorfor la han få mulighet til å "slippe unna" på en så lett måte?
Dersom du bare trekker deg unna, og ikke tar kontakt kan han bare i verste fall avslutte det. hele uten å si noe til deg. Det vil være ganske lett for han.
Du derimot vil gå i evigheter å lure.

Nei, jeg ville spurt han rett ut om følelsene ikke var der lengre. Viktig for deg og ungene dine med avklarte forhold.

Lykke til.

Er helt enig. Det aller beste er å spørre direkte

ORIGINAL: Lurifaxx

hvordan gikk det? Snakka med han?

Nei.. Har ikke fått kontakt med han i dag.. Men han hadde vært innlogget på nettby for ca 4 timer siden...

Håper alt dette ordner seg for deg[:)] Vet liksom ikke hva jeg skal tro og ikke tro i en slik situasjon jeg.. Som sagt, håper du finner en bra løsning til slutt!:)

Syns det va ei som sa att eg va syk i hode,,, å sykelig sjalu når eg va i samme sitvasjon med samme mann....   men la meg berre si det en gang ..att du kjenn meg ikke, du veit ikke kem eg e ...   å no e du havna i samme sitvasjon..så sorry om eeg ikek syns synd på deg...  å eg va også gla i han...  !!!  handla ikek om å vær sjalu

Back
Topp