JemimasBaby
Augustbaby 2013
Da har vi vært til helsesøster og fått slått fast at vesle jenta ikke la nok på seg, til tross for at jeg har prøvd alt jeg kunne å amme. Men vil ho ikke, så vil ho ikke.. Så da blir det grøt til kvelds, og ikke bare rolig introduksjon slik som planlagt. Og i tillegg prøve å få ho til å drikke fra flaske. Jeg veit godt dette er langt fra verdens undergang, men det var bare så trist å måtte gi opp etter at det hadde gått så fint i 4 mnd! Hadde ønsket å fullamme iallfall til ho var 6 mnd.
Det går seg nok til, men i dag var det slitsomt (mest psykisk). Føler det har gått slag i slag med koking av utstyr, pumping, prøve å gi pupp og feile, trøste ho mens jeg strigrein sjøl, gi flaske og se ho streve med det i lang tid for å få i seg litt, og sånn gikk runddansen.. Og fra før av har ho villet hatt mat 1 gang i timen.
Kjente med meg selv at jeg hadde lyst til å filleriste de som har sagt "blir ho sulten, så spiser ho til slutt!" og "ho er jo så god og lubben, så ho har jo litt å gå på".
Det går seg nok til, men i dag var det slitsomt (mest psykisk). Føler det har gått slag i slag med koking av utstyr, pumping, prøve å gi pupp og feile, trøste ho mens jeg strigrein sjøl, gi flaske og se ho streve med det i lang tid for å få i seg litt, og sånn gikk runddansen.. Og fra før av har ho villet hatt mat 1 gang i timen.
Kjente med meg selv at jeg hadde lyst til å filleriste de som har sagt "blir ho sulten, så spiser ho til slutt!" og "ho er jo så god og lubben, så ho har jo litt å gå på".