jaja....

ORIGINAL: madonna

De gir deg vel tett oppfølging? Likte ikke helt dette med hodepinen din, men det kan ha sammenheng med det høye blodtrykket.

At du er sykemeldt nå syns jeg var på tide. Selv om du ikke har bekken problemer og fungerer bra så har du høyt blodtrykk og det må du passe på. Nå får du bruke den siste tiden på å slappe av og tenke kun på deg. Da vil du garantert få en flott tid fremover. Drikk mye vann og styr unna lakrits :) Hold oss oppdatert da vennen [:D]


skal holde dåke oppdatert ja, enten dåke vil eller ikkje...[:D][:D] kan bli litt masse for mannen og då er det godt å ha et forum med andre gravide damer og klage til! skal på måling om ei veke igjen og med streng beskjed om å ta kontakt viss nåkke skulle forandre seg.
hmmm... trur eg ikkje skal skryte på meg et problemfritt bekken[&:] det var det som sendte meg på 50 % sykemelding først før småen trua med å komme før tia.
 
Jo mer jeg leser om andres blodtrykk jo mindre skjønner jeg at legen min var hysterisk for mitt...
Har ligget stabilt mellom 120-130/60-70 siden jeg ble gravid, og det syns legen var så høyt at jeg måtte måle det annenhver uke. Jordmor skjønte jo ingen ting av hvorfor jeg hadde vært på kontroll så mange ganger da jeg begynte hos henne...
 
Back
Topp