Jaja, da blir det jul i gips...

Huff da. Masse lykke til og god bedring ❤️
 
Da er vi igang igjen.

De har bestemt seg for å sette inn pinner for å holde det på plass, så da blir det en litt større greie i dag enn i går. Dessverre. :(

Masse lykke til. Det går fint det altså! J

eg er litt forundret over at de brukte så lang tid på å bestemme at det var best med operasjon, her gjør de det som standard når begge ben er brutt av, så er de helt sikre på at det gror riktig med en gang. Vi var gjennom det samme med femåring i barnehage, det gikk helt strålende.
 
Stakkars. God bedring :Heartred

Og dette med pinner går nok helt bra. Har selv hatt 16 av dem i beinet (tatt ut nå)
 
Masse lykke til. Det går fint det altså! J

eg er litt forundret over at de brukte så lang tid på å bestemme at det var best med operasjon, her gjør de det som standard når begge ben er brutt av, så er de helt sikre på at det gror riktig med en gang. Vi var gjennom det samme med femåring i barnehage, det gikk helt strålende.
Ja det er litt rart. Men de trodde det skulle holde å reponere det. Og de tror egentlig at det har sklidd ut etter gipsing.

Men nå er det iallefall i orden regner jeg med. En håndspesialist fiksa det i dag. Tatt nye bilder nå, så satser på det er bra
 
Operasjonen i dag gikk bra. Fikk 2 pinner.

Men vi er fortsatt på overvåkingen, slitt en del med oksygenopptaket. Falt til ned på 70-tallet også.. Så de vil ikke slippe han enda.
Nettopp tatt røntgen av lungene for å sjekke ordentlig. Men de tror at det er morfinen som henger i og lammer pustingen litt.

Så får vi se om vi må bli ei natt til eller ikke
 
Operasjonen i dag gikk bra. Fikk 2 pinner.

Men vi er fortsatt på overvåkingen, slitt en del med oksygenopptaket. Falt til ned på 70-tallet også.. Så de vil ikke slippe han enda.
Nettopp tatt røntgen av lungene for å sjekke ordentlig. Men de tror at det er morfinen som henger i og lammer pustingen litt.

Så får vi se om vi må bli ei natt til eller ikke

Klem. Gode tanker til både mor og sønn.
 
Operasjonen i dag gikk bra. Fikk 2 pinner.

Men vi er fortsatt på overvåkingen, slitt en del med oksygenopptaket. Falt til ned på 70-tallet også.. Så de vil ikke slippe han enda.
Nettopp tatt røntgen av lungene for å sjekke ordentlig. Men de tror at det er morfinen som henger i og lammer pustingen litt.

Så får vi se om vi må bli ei natt til eller ikke
Fortsatt god bedring
 
Plutselig gikk alt så mye bedre da morfinen begynte å gå ut av koppen.
Så vi fikk dra hjem ca kl 20. Men hadde kommet så mye snø at jeg nesten måtte grave frem bilen :p
Var hjemme igjen rett over kl 21.

Nå har vi spist og skal snart legge oss tror jeg.
 
God bedring! Så bra at dere fikk reise hjem, endelig! :)
 
Oisann! Dere har hatt en heftig helg.

Masse god bedring! <3
 
Back
Topp