Jadda... Var veldig greit

Uvi er kjipt, bra du fikk medisin :)

Har hatt det en gang. Men det gikk over av seg selv. :P Og jeg var i tenåra :P

Så dette var noe nytt. Var visst penicillin jeg fikk. Har ikke turt å ta det før så er spent om det går bra :P Søstern har reagert på den når hun var liten. Mamma mente jeg også gjorde det, men hun husket ikke... Finner vel ut av det nå tenker jeg :P

Kan vel kanskje forklare hvorfor jeg ikke klarte å skille på om det var vondt eller ikke :P

Det kan kanskje være en forklaring på hvorfor jeg har litt småvondt nederst i magen også. Hadde det i forrige svangerskap. Jeg som var hos legen istad for noe annet,kunne jo tatt opp det i samme slengen da. Er ei skikkelig suse jeg å vettu:p haha. Tror jeg ringer ned igjen hører om jeg kan levere ei urinprøve så dem kan sjekke om jeg har det jeg,så slipper jeg gå rundt å tenke at det kan være noe annet som skjer.

Det kan kanskje være en forklaring på hvorfor jeg har litt småvondt nederst i magen også. Hadde det i forrige svangerskap. Jeg som var hos legen istad for noe annet,kunne jo tatt opp det i samme slengen da. Er ei skikkelig suse jeg å vettu:p haha. Tror jeg ringer ned igjen hører om jeg kan levere ei urinprøve så dem kan sjekke om jeg har det jeg,så slipper jeg gå rundt å tenke at det kan være noe annet som skjer.

Hadde vel kanskje vært greit ja :P

Back
Topp