Jadda jadda..

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg kjeder meg stort jeg altså..
INgen unge og ingen planer..
Det er ikke ofte ..
Også på nyttårs..Mutters alene..
Flott det..

Huff så kjiipt... Du får holde deg her på bv så er du ikke helt alene i hvertfall

Uff så kjedeligt da!
Jeg kommer sikkert tilbake og kan holde med selskap etterpå etter middag og sendt gubben på fest [:D]

Ja,med dere på BV er jeg vertfall underholdt enn så lenge...[:)]
Thank GOD...

Da er vi 2.. sitter her og lurer på om jeg skal legge meg faktisk og jeg er sjelden i seng føre mellom 1-4 om natta...

Nei men da har det ingenting for seg å legge seg heller,da ligger du bare å grubler over ting som du ikke trenger å gruble på når du skal legge deg....[:)]
Harry Potter begynner klokka 20.00...[:)]

Godt poeng[8D]
får nok se den i dag da, er jo ikke noe annet å se på hvertfall hehe[:)]

Sitter nå her vi også..
Elsdte jenten ser på jul i svingen på dataen,samboer spiller ps3 og jeg sitter her og surfer.
Vi får hodle hverandre med selskap[;)][;)][;)]

Hehe ja,jeg later som best jeg kan men det er ikke så lett med alle statusene på facebook....[X(]

Mange statuser på facebook men nesten ingen pålogga...

Har satt musikken så høyt at jeg slipper å høre raketter mens jeg innbiller meg at det er hvem som helst  annen dag [8D]

Nei, nå tar jeg jammen på meg vinterrustningen min og går meg en tur jeg... (har ikke barn i dag bare så det var sagt[8D])

ORIGINAL: Knerthen

Nei, nå tar jeg jammen på meg vinterrustningen min og går meg en tur jeg... (har ikke barn i dag bare så det var sagt[8D])

Var jeg på vei til å ringe barnevernet[8D][8D][8D]

ORIGINAL: unemoren

ORIGINAL: Knerthen

Var jeg på vei til å ringe barnevernet[8D][8D][8D]

Må da for pokker ikke skremme oss sånn,..hadde tasta nr og alt..

Back
Topp