Jadda jadda..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: unemoren

ORIGINAL: Knerthen

Nei, nå tar jeg jammen på meg vinterrustningen min og går meg en tur jeg... (har ikke barn i dag bare så det var sagt[8D])

Var jeg på vei til å ringe barnevernet[8D][8D][8D]

Må da for pokker ikke skremme oss sånn,..hadde tasta nr og alt..

Men det gjør vel ikke noe om de ligger aleine litt vel[8|] Kunne jo bare satt på tv og finni seg noe snop om hu hadde våkna[8D]

ORIGINAL: unemoren

Nei, nå tar jeg jammen på meg vinterrustningen min og går meg en tur jeg... (har ikke barn i dag bare så det var sagt[8D])

Var jeg på vei til å ringe barnevernet[8D][8D][8D]

Må da for pokker ikke skremme oss sånn,..hadde tasta nr og alt..

Men det gjør vel ikke noe om de ligger aleine litt vel[8|] Kunne jo bare satt på tv og finni seg noe snop om hu hadde våkna[8D]

JA du har jo et poeng der..
Noen timer alene mens mamma får seg en tur er da bare godt,kan da ikke knuge på ungene 24/7 heller..[X(]

Er jo dirty dancing på tv'en....Patrick Swayze....Kan ikke spille escape da vel[8D][8D]

ORIGINAL: Lillajulemumi

Er jo dirty dancing på tv'en....Patrick Swayze....Kan ikke spille escape da vel[8D][8D]

Her går det i harry potter!![&o]

Hehee ja jeg så på den ista jeg også,men så leste jeg her inne at det var DD på tv2..måtte skru over da..[:D][:D]

jepp vi er på besøk men det er ingen her bare meg og sambo. han som bor her fant ut at  han ville hjem å spise hos moren sinn, 

ORIGINAL: Lillajulemumi

ORIGINAL: jabuka

jepp vi er på besøk men det er ingen her bare meg og sambo. han som bor her fant ut at  han ville hjem å spise hos moren sinn, 

Seriøst??

Whaat ??
haha så utrolig sært !!!!!!

ORIGINAL: MsDominO!

om det er noe trøst så sitter jeg her å små drikker for meg selv og sambo spiller....
unga sover (enn så lenge)

PÅ nyttårsaften lissom!
jeje....
happy fucking new year... [8D]

Ikke sant...nyttår kan brenne for min del..[:)]

om det er noe trøst så sitter jeg her å små drikker for meg selv og sambo spiller....
unga sover (enn så lenge)

PÅ nyttårsaften lissom!
jeje....
happy fucking new year... [8D]

Ikke sant...nyttår kan brenne for min del..[:)]

ja.. er greit hele den greia med at det er siste dagen i året osv.. men hva er vitsen med å kjøpe fyrverkeri for flere tusen kr å tenne det på? [X(]

så vi får heller kose oss her... som alle andre dager... [8D]

Nettopp..Kjøper ikke fyrverkeri og kommer heller ikke til å gjøre det[:)]

ORIGINAL: Godtlillanyttmumiår

ORIGINAL: jabuka

Seriøst??

jepp men han er tilbake nå, så snart kommer folkenen oxo, det er typisk han, han bestemmer seg bare sånn pluselig at han skal gjør noe.. så kommer han tilbake..

Back
Topp