Jada sin bok :)

Har klart å holde tårene tilbake helt til nå, trodde jeg hadde sørget ferdig men
er tydeligvis ikke laget av stein. Fikk jo beskjed i går mens jeg var på jobb så
tvang alt tilbake inn i meg av følelser, har ikke noe sted å gjemme meg bort på jobb.
Midt oppi dette har nå spotting stoppet, nå er jeg nervøs, skikkelig nervøs..
I går mens jeg enda hadde et håp så tenkte jeg at jeg ville bli glad om jeg er gravid,
nå er jeg bare redd.
Jeg var så sikker på at tr kom, hadde på damenødvendigheter og greier
og trøsta meg med at det var nok det beste siden det gikk sånn
så kommer jeg hjem så har det bare kommet pittelitt..
Og i dag ingenting, hovedsaken med prøvinga var jo fordi jeg
ønsket et barn med mannen jeg elsket, ikke fordi jeg absolutt måtte ha et barn.
Er jeg gravid nå så, nei, vet ikke hva jeg tenker, abort er utelukket selvfølgelig.
Økonomisk blir det også en utfordring å bli alene, vi har jo hatt to lønninger til utgiftene og jeg
har bare jobbet mye pga en sykemeldt kollega ellers er jo stillingen min bare deltid, ikke fordi
jeg har ønsket deltid men fordi det var kutt I bedriften og jeg var faktisk heldig som
fikk beholde jobben min i det hele tatt, mange som måtte gå.
Hadde jeg i det minste gjort noe for å fortjene dette, men det har jeg ikke
jeg er alltid snill, mot alle, ikke bare xsambo.
Ikke fordi jeg gjør meg til, det er bare sånn jeg er, hadde vært godt
å fått noe tilbake for det. Ikke det at jeg har tenkt å bli slem men jeg
synes ikke jeg forjener dette og synes faktisk synd på meg selv akkurat nå.
Og synd på unga selv om jeg har sagt vi må sørge for at de fortsatt får se oss begge,
selv om det blir tøft for meg å se han, men jeg har en eller annen ro inni
meg samtdig nå, vet ikke hvor det kommer fra, både masse stressa tanker og en slags ro inniellom.
Vurderer å kjøpe test så jeg slipper å lure, men er redd for svaret.
Kommer tr så forlater jeg bv uten både mann og baby.. var ikke slik det skulle gå :(
Jeg er så lei meg..

Uff, jeg har virkelig ikke ord. Syns dette er dårlig av han at han lar en annen situasjonen ødelegge dere og faktisk går i fra deg! Men da fortjener du mye bedre enn han, uten tvil! For sånn som vi alle har lært å kjenne deg her inne, så er du en helt fantastisk person og du fortjener så absolutt ikke sånn behandling❤️ Sender deg mange store og varme klemmer❤️❤️

Kjære Jada❤️❤️ Verdens varmeste klem til deg! Jeg vet ikke hva jeg kan si, skulle ønske jeg kunne gjøre noe for å gjøre det bedre for deg❤️

Da har han vært innom og hentet resten av klærne, møblene blir vel
hentet iløpet av uka.
Var helt jævlig å se han pakke.
Jeg ba om å få igjen husnøkkelen, han ble litt rar men jeg fikk den.
Han har mer å hente, men jeg vil ikke komme hjem til et ribba hus.
Jeg klemte han og sa hade, det var vondt.
Snakket på mob etterpå, sa jeg ville gi han litt mer tid uansett men at jeg ikke venter for evig..
Han kom med forslag om at jeg burde finne på noe og ikke tenke så mye, jeg sa at
jeg ikke tenker på han hele tiden, det har jeg aldri gjort.
Jeg sa at det værste for meg akkurat nå var ungene, for det er det!
Ser han visst i morgen og, for han skulle skifte til vinterdekk, det får gå, jeg må
bare venne meg til dette.

Jeg skal nok komme meg videre, bare denne tr kommer da..

Bør vel få laget meg noe mat, har bare klart å få i meg en skive hittil i dag,
skulle ønske jeg kunne våkne og alt bare hadde vært et mareritt.

Uendelig mange klemmer strømmer fortsatt på herifra ♥♥♥ Ta vare på deg selv og ikke kjør deg selv helt i dørken ♥♥

Hvordan går det med deg?❤️
Jeg har det jævlig.. helt ubeskrivelig..
Dro til mamma etter jobben i går siden jeg er alene i helgen, var godt å ha selskap.
Venter enda på TR, har hatt et par perioder med rosa utflod igen, men så stopper det opp.
Er bare så utrolig slitsomt akkurat nå..
Jeg gråter og raser om hverandre og er i tillegg så redd for å være gravid akkurat nå.
Orker ikke tanken, tenk om forholdet skulle ende hvor jeg sitter igjen gravid alene,
etter så lang prøvetid etter så mye opp og ned, etter så mange tårer, etter å
bli forlatt på den måten..
Jeg har hatt så utrolig mye motgang i livet, jeg er så utrolig lei..
Da jeg var på do i morges var litt rosa da og jeg tenkte ja endelig, men så kommer jeg hjem,
pakker ut div greier han skal ha med, finner frem damenødvendigheter før jeg går
i dusjen og sjekker om det har kommet noe, men nei, bare hvitt slimaktig.
Det murrer og jeg er svimmel, sliten og trøtt, har skrevet alt dette på situasjons kontoen,
men nå begynner jeg bli alvorlig redd her.
Vet at han var ute i går, det plager meg, det plager meg at jeg skal sitte her å ha det vondt, være
redd og alene, mens han er ute og morer seg, fy faen for en drittsekk, jeg kjenner han ikke igjen.
Akkurat nå hadde jeg bare blitt så glad om tr kommer, jeg orker ikke tanken på noe annet.
Jeg er sterk, men jeg har så ufattelig vondt, jeg vil ikke være sterk, jeg vil ha det godt.

Han har tydeligvis forandret seg til en helt annen enn den du ble kjent med opprinnelig... rett og slett en skikkelig drittsekk. At han kan gjøre sånn mot deg. Og attpåtil dra på byn og more seg :o jeg er helt sjokkert over at han behandler deg slik :( har ikke ord :( vil du skal vite at jeg tenker masse på deg og håper at dette ordner seg til det beste for deg ♡ mange gode klemmer ♡

Tusen takk <3

Jeg har ordnet med barnevakt utenfor hjemmet mandag og tirsdag da jeg jobber
kveld og gitt beskjed til fyren som sier han vil vi skal være venner men
har blokkert meg fra innlegg på fb, at han skal hente tingene sine iløpet av de to kveldene.
Jeg sa til han på telefon at jeg ikke vet hvem han er, hvorfor blokkerte du osv
neiii feigingen sa som feiginger gjør.. jeg bare gjorde det da.. fy faen , hva skal man si til sånt..
Jeg er ikke idiot heller, klart jeg skjønner hvorfor, det gjør meg så forbanna at jeg ikke finner ord.
Mannen jeg elsket eksisterer kun i minnene, men det gjør alikevel helt sinnsykt vondt.

Jeg vil ha tr, jeg vil ikke ha barn med han der!!!!!
Pokker og, I morgen må jeg få kjøpt en test om ikke tr kommer så jeg finner ut av dette,
det blir for mye for meg det her..

Klemme.

At det er mulig! Å forandre seg sånn! Han er ikke lenger den mannen du var sammen med

Forferdelig å lese om. At det går an å slå så totalt om :( Jeg forstår ingenting. Jeg håper, hvis det er det du vil, at du ikke er gravid nå og at du slipper å ha noe med den mannen å gjøre hvis han har tenkt til å fortsette som han gjør. Masse masse masse klemmer sendes til gode deg ♥♥♥

Har jobbet lenge og sent, har nettopp kommet hjem.
Da er han helt ute av huset, møbler og alt.. ser rart ut her, litt sånn
halvinnredet på en måte, men skal få skikk på det når jeg får fri litt ut i uka.
Jeg har ikke sett snurten til tr i dag heller, ikke farget utflod en gang.
Har kjøpt CB+ test, skal ta den i morgen tidlig, det må jeg huske!
Er bare så sliten nå både fysisk og psykisk, at jeg egentlig ikke føler noen ting
i skrivende stund, vil bare sove og sove.. men drøyer litt med å legge meg,
blir uvant å sove i en annen seng i natt.

Tok test natt til i dag CB+ krysset kom raskt.. hodet mitt bare snurrer nå, i tillegg tøff vakt i dag.
Føler ingen glede, føler ikke hurra jeg vil dele dette med verden.. føler ikke for å ta masse blider
og vise frem slik som tidligere, da jeg hadde en mann og ønsket dette..føler meg bare tom.
Jeg hadde jo egentlig forstått at jeg er gravid, er jo flere dager over ikm,
puppa er tunge og nipla klør stikker, masse utflod.. korsryggen kjennes godt..
Trøtt og svimmel, det er faktisk værst at jeg er så svimmel.
Det murrer mye og.

Har fortalt det til den utflyttede, han sa ikke noe spesielt, mest jeg som sa noe, jeg ringte rett før
jeg skulle på jobb bare for å informere, orket egentlig ikke prate med han,
men jeg gjorde det klart for han at hva enn som skjer er opp til meg etter alt dette.
Vet han vil stille opp som far om jeg fullfører og ikke mister, om han ikke plutselig snur der og da..
Det å et barn med en som har vist seg å være, ja den han har vist seg å være
det frister svært lite, alenemor frister svært lite.
Abort etter så lang prøvetid frister svært lite, jeg er i utgangspunktet imot abort uansett.
Kunne ikke heller en av dere jentene her inne som har gode menn få bli gravid istedet
hva er rettferdigheten i dette.
Jeg har jo mistet tidlig de andre gangene, men den skal vel sitte nå da,
som jeg er blitt alene..

Herreguhuuud for et mareritt, kan noen vekke meg..
Det er så utrolig tøft å holde maska foran unger og kollegaer og alle de hundrevis av menneskene
jeg møter hver dag på jobb, smile og hjelpe andre.
Få kommentarer som, alltid blid du, når du gråter innvendig, de skulle bare visst
hva jeg føler inni meg, hvor tøft det er bare det å puste innimellom.
Øynene som svir av tilbakeholdt gråt..
Å stå opp til en ny dag.
Å finne ut at du er gravid etter lang tid prøving etter at mannen du elsket og derfor
faktisk prøvde å få barn, nettopp har forlatt deg..

Jeg ønsker jo ikke å oppleve enda en sa, men jeg har heller ikke lyst til å ha barn med
han, jeg synes ikke han fortjener det, men det er mitt barn også, og om
det er ment å bli til så blir det til.

Joda , jeg er sterk jeg, livet er ikke over fordi han gikk og jeg er gravid..
Jeg bare skulle så inderlig ønske at alt var annerledes.
Alt føles så uvirkelig..

Kjære, gode Jada❤️ Det var visst lenge siden jeg hadde oppdatert meg her. Jeg er sjokkert over det du har opplevd, så uvirkelig at noen kan endre seg så drastisk på så kort tid. Du har min dypeste medfølelse.:( At du nå er gravid i tillegg gjør jo ikke ting enklere, men jeg er helt sikker på at du kommer til å klare deg gjennom dette! Du virker utrolig sterk. Men jeg anbefaler å finne noen du kan betro deg til, som kan hjelpe deg ut av sorgen. Om du ikke har noen i omgangskretsen går det an å gå til samtaler hos fastlegen for eksempel. Psykolog er det lang ventetid på de fleste steder. Sender deg en klem❤️

Back
Topp