Jada
<3
Ny dag.
Fremdeles er vondt det første jeg kjenner når jeg våkner..
Uvissheten er vel noe av det værste midt oppi alt.
Han skal hit i dag og passe minsten.
Jeg ringte han da han var på vei til jobb for å høre ang mat, om han kunne handle med.
Jeg snakket ikke med han i det hele tatt i hele går, ikke melding heller.
Jeg hadde lyst men lot være.
Da han svarte isted hørtes han glad ut og sa han nettopp hadde tenkt på meg.
Jeg spurte hvorfor , nei fordi bensinprisen var lav!!!?? Og bla bla bla kompisen hans hadde snakket I går
om at det skulle bli lavere priser fremover.. javel.. takk for info haha(iroisk latter),
jeg som tenkte det var noe positivt om oss han ville si.
Uansett han handler med noe greier så ser jeg han senere i kveld når jeg kommer hjem.
Følelsene mine er bare kaos, har aldri kjent at jeg har en kropp bedre,
har vondt I hele meg, jeg hater å ha det sånn jeg hater usikkerheten, føler meg som et vrak.
Jeg gikk en tur I gårkveld, gikk og grein, måtte slippe ut litt og vil ikke grine foran
minsten. Sov godt I natt men hadde tatt migrene medisin så det hjalp nok på innsovningen.
Jaja, vente og vente .
Fremdeles er vondt det første jeg kjenner når jeg våkner..
Uvissheten er vel noe av det værste midt oppi alt.
Han skal hit i dag og passe minsten.
Jeg ringte han da han var på vei til jobb for å høre ang mat, om han kunne handle med.
Jeg snakket ikke med han i det hele tatt i hele går, ikke melding heller.
Jeg hadde lyst men lot være.
Da han svarte isted hørtes han glad ut og sa han nettopp hadde tenkt på meg.
Jeg spurte hvorfor , nei fordi bensinprisen var lav!!!?? Og bla bla bla kompisen hans hadde snakket I går
om at det skulle bli lavere priser fremover.. javel.. takk for info haha(iroisk latter),
jeg som tenkte det var noe positivt om oss han ville si.
Uansett han handler med noe greier så ser jeg han senere i kveld når jeg kommer hjem.
Følelsene mine er bare kaos, har aldri kjent at jeg har en kropp bedre,
har vondt I hele meg, jeg hater å ha det sånn jeg hater usikkerheten, føler meg som et vrak.
Jeg gikk en tur I gårkveld, gikk og grein, måtte slippe ut litt og vil ikke grine foran
minsten. Sov godt I natt men hadde tatt migrene medisin så det hjalp nok på innsovningen.
Jaja, vente og vente .