Jada sin bok :)

Han skal visst til kompisen ja, skulle komme innom med noe mat jeg trengte
bare..

Jeg prøver å ikke gråte men det er visst umulig :(

Uff da:(. Vet ikke hva jeg skal si, men dette er forferdelig trist:(. Sender deg klemmer❤️

Uff å uff, dette var utrolig trist å lese :( Sender deg en stor og god klem❤️

Jaja, alt for mye tid til å tenke, ikke bra.
Prøver å være positiv men når det river og sliter I hele kroppen
og alt bare er vondt og på toppen av det hele ser jeg ikke ut pga grininga
så er det ikke lett.
Hvorfor kan man ikke bare ha en av knapp på følelesene sine.
Det er foresten torsdag ikke onsdag han skal være barnevakt.
Jeg kommer til å holde han så godt fast når han kommer innom med mat
til meg etterpå, jeg vil ikke slippe, jeg vil holde han for alltid, jeg skal
minne han på hvor mye han elsker meg.
Vet dere, det er bare et par mnd siden han sa til meg at han ikke visste at
det gikk an å elske noen så masse som meg, jeg minnet han på det I går.
Han sa på telefon isted at han er glad I meg etter jeg sa jeg var glad I han , så kanskje det
hjalp at han var her..da er det hvertfall noe.. huff jeg vet ikke, han skal jo fremdeles til kompisen sin så..
Jeg ønsker så veldig å få han hjem igjen til meg, jeg vet det er vondt for han fordi
jeg jobber veldig lange vakter, så han sier hadet om morgenen og ser meg ikke igjen
før han har lagt seg på jobbdagene mine så han har hatt masse tid til å sitte alene å
ha vondt over den andre situasjonen.. desverre, men jeg må tjene penger, så
har ikke noe valg der gitt.
Huff jeg bare sliter, ikke greit å være hjemme i dag.. skal jeg håpe eller ikke,
han er umulig å lese.
Det er så frustrerende at jeg er fullstendig hjelpesløs nå, hater dette, vil ikke ha vondt mer,
vil ha det trygt og godt, vil ha det som vi hadde det før alt dette styret med denne andre situasjonen.
Jeg håper dette andre løser seg fort, så det er en sjangse for oss.
Han har forstått at det var en jævlig måte å gjøre det på, det med lappen
og ikke svare telefonen, jeg har jo tross alt ikke gjort han noe..
Han har såret meg før også men da har det vært noe helt annet og det er lenge siden.
Han snakket litt om det I går og at han var bekymra for at vi skulle krangle eller noe
og dermed ville jeg ha fått nok, for hvor mange ganger kan man tilgi, så han innser det.
Samtidig fikk det meg til å tenke at han dro nå, fordi han syntes alt gikk imot og kanskje tenkte at det neste som skjedde var at jeg skulle be ham ryke og reise, så da dro han like godt før mens han enda hadde det fælt..
bare få det overstått på en måte..
Snodig logikk men han er veldig deppa så da fungerer man ikke optimalt.

Vanskelig dette..
jeg har sagt at jeg ikke vil vente I evighet og at jeg også tenker, for det gjør jeg.
Først og fremst vil jeg ha han hjem fordi jeg elsker han fremdeles og har det forferdelig vondt,
men jeg har en grense jeg og uansett hva jeg føler.. jeg orker ikke gå I uvisshet veldig lenge kjenner jeg.
Etter alt vi har vært gjennom I forholdet vårt og fremdeles vært sammen
det har vært mye men vi har klart det, jeg vil vi skal klare det nå og.. jeg føler at vi hører sammen.

Tusen takk for klemmer og gode ord <3

Han var innom etter jobb og spiste her, etter jeg ba han komme innom
på vei til kompisen etter job, han skulle uansett innom med mat men ble ikke så lenge.
Jeg klemte han og ba han flytte hjem igjen, han svarer ikke på det.
Jeg vet ikke hva jeg skal føle og tenke, er bare vondt, hele tiden..
For et mareritt!!
Skjønner ikke hva han må tenke sånn på når det gjelder oss.
Jeg har store problemer med å få i meg mat, har problemer med å svelge, alt smaker bare
tørt, det er ubehagelig, men jeg tvinger i meg noe..
Det Brenner i brystet, det er så ubeskrivelig vondt, jeg klarer ikke akseptere dette,
jeg vil ikke, jeg vil bare ha han hjem, nå med en gang.

Det høres helt forferdelig ut :( :( Ååå, som jeg håper at han kommer på bedre tanker. Forholdet deres må da være mer verdt enn dette!! Forstår veldig godt at du har det tøft nå. Som om du ikke hadde det tøft nok fra før med prøvingen :( Ta vare på deg selv ♥♥♥ Atter en godklem, kjære vennen ♡

Tenker masse på deg ♡ forstår ikke hva som foregår i hodet på mannen din.... håper han tar til fornuft snarest. Mange gode klemmer og tanker til deg ♡♡♡

Huff ... :( tenker på deg og sender en god klem ❤️

Ny dag.
Våkner alene i sengen vår, og det første jeg kjenner er at jeg har vondt, prøver å ikke
kjenne det men det sitter fysisk i kroppen uansett hva jeg prøver å tenke på.
Vanskelig å sovne om kvelden, men sovner til slutt og sover en drømmeløs søvn.
Skulle ønske jeg kunne bare våkne og finne ut at dette bare var et mareritt.
Skal komme meg ut litt i dag, har fri i dag og, skal en tur over til
moren min som jeg ikke har sett på lenge, blir godt å komme ut av huset håper jeg.
Bare jeg klarer la være å gråte så, er lei av å se ut som en oppblåst frosk i fjeset.
Er lei av å ha vondt hele tiden.
Skjønnr ikke hvordan han mener han skal få tenkt noe som helst når han sitter
hos en kompis, de har det sikkert hyggelig de, mens jeg sitter her alene og har vondt og prøver å holde maska
foran unger.. han derimot sover på sofaen hos kompisen og er ikke alene I det hele tatt.
Jeg er sint, såret og redd samtidig, sint fordi han lar meg ha det så vondt.. såret fordi
jeg elsker han fremdeles Redd fordi hva kompisen som er singel frister med.
Det har ikke gått mange dagene men det føles som en evighet, kanskje fordi jeg har fri fra jobb
noen dager denne uka, neste uke derimot jobber jeg jo hele tiden, om han er hjemme da
så ser han meg knapt. Men jeg vil ha han hjem. nå!

Jeg har ikke giddet å tempe mer, jeg vet jeg er dpo, det gir meg ingen glede.
Jeg vil bare ha det bra, vil at det vonde skal gå over.
Vil ha kjæresten min hjem.

Jeg føler meg så utrolig patetisk. venter på at han skal ringe fordi han sa han skulle det.
Kjenner jeg begynner å nå et nok punkt, nå må han få ut fingeren her..
Jeg har tross alt stolthet! Har ikke tenkt å trygle, har allerede bedt han komme hjem
, det får holde.. han får ta til vettet selv.
Han var jo ikke ferdig på jobb før for en time siden, men har det vel for HYGGELIG med
kompisen til å tenke på meg.. /%%&/=&?(&/%& !!!!!!!!!

Hadde det hyggelig hos mamma, men får gnagesår i ørene av for mye snakking kjenner jeg,
men godt å være hos henne, en stund.. jeg blir fort rastløs og vil være alene med vondten..
jeg klarer å uttrykke det her, men er dårlig på det ellers.
Hos mamma snakket vi bare om alt mulig annet rart, ikke noe om forholdet, jeg orker det ikke.

Selskap i tven.. jeg som ikke pleier å se på tv, ser bare dokumentarer, klarer ikke
sentimentale greier.. heldigvis er minsten opptatt med lekser på rommet.
Må jo lage middag snart, men sliter med å spise, men er jo fler enn meg her.
Ten deadliest snakes er bra å ha på nå, nøytralt og bra.

Kjære fine deg. Du er IKKE patetisk!! Du er såret og lei deg. Det er helt naturlig.
Jeg er helt enig med deg - det får være grenser for hvor tålmodig du kan være. Nå må mannen se til å ta til fornuft. Han kan ikke bo hos den 20 år gamle kompisen sin for alltid. Uansett hvor vanskelig han har det pga denne andre situasjonen så synes jeg det er på tide at han oppfører seg som en voksen og tar hensyn til andres følelser. Han må passe på så han ikke tar dette altfor langt.

Jeg blir utrolig lei meg på dine vegne :( Du fortjener så inderlig mye bedre enn dette <3

Der oppsummerte Nienna mine tanker. Du er langt fra patetisk kjære deg!❤️ Tenker masse på deg, jeg kan ikke forestille meg hvor vondt du har det nå. Klem❤️❤️

Signerer de andre over her ♡♡♡ Tenker ufattelig mye på deg. Dette er så urettferdig ♥

Huff da, kan aldri huske å ha blitt så lei meg på andres vegne som de siste innleggene dine her.. Håper virkelig det ordner seg for deg ! Å bli såret kan jeg vel med hånden på hjertet si er det vondeste man kan oppleve.. Sender deg en god klem ❤️

Tusen takk <3 <3 <3

Nå har jeg ikke sett han siden han spiste her mandag, det føles som en evighet men er bare to dager.
Snakket med han I går, han sa han skulle ringe meg iløpet av dagen I går, men det
gjorde han ikke så til slutt sendte jeg en melding og minnet han på det.
Da ringte han. Kom ikke noe ut av den samtalen egentlig, sa bare han hadde hatt
det travel på jobb og ikke hatt tid til å ringe, jeg sa du har vært hjemme noen timer nå,
ja men hadde hadde glemt det !!! Det tror jeg hva jeg vil om...
Han skal som sagt passe minsten torsdag og fredag, sier han skal være over her.
Jeg spurte om han kom hjem da, da svarte han at han fremdeles følte det var gaske flatt,
da svarte jeg at det hjelper jo ikke akkurat at han er hos kompisen sin og skaper avstand..
Det virker på meg som han ønsker å skape avstand.
I dag skal jeg ikke ringe eller sende melding, han skal heller ikke komme innom.
Jeg har dytta I meg en brødskive, har fremdeles vansker med å få ned maten.
I dag skal jeg absolutt ingenting, får se hvordan det går..
Er merkelig nok litt roligere i magen akkurat nå i skrivende stund, femdeles vondt men roligere.
Har vært utrolig rastløs de siste dagene, hele kroppen er helt på styr..
Har ikke vekt I huset men ser at jeg begynner å bli temmelig mager, til og med thigtsen
sitter løst..
Skal forsøke meg på biff til middag I dag, det er jeg jo glad i og da må jeg jo ut for
å komme meg i butikken.
Men jeg har null matlyst, jeg spiser utelukkende fordi jeg trenger energi.

Kunne bare den roen blitt.. grine hjertet sitt ut.. :(
Ikke kan jeg bare hive I meg en flaske vin I selvmedlidenhet heller,
men fy søren hvor godt det hadde vært.
I natt drømte jeg I det minste, han var med, men drømmen var kaotisk..
Siden jeg har fri nå så tenker jeg for mye.
Grunnen til at jeg har så mye fri nå er pga de lange vaktene og det
ikke kan overskride en viss grense, timer iløpet av mnd pga disse reglene , hvis ikke hadde jeg jobbet
og jobbet, men til uka er det to ukers jobbing i en, kunne
ikke den gubbesaken ventet til da!!!

Back
Topp