Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk <3Igjen, god klem til degHåper du har noen du kan ringe og få på besøk kanskje? Bare få luftet ut alle tanker, frustrasjoner og tårer?
Såklart er det lov til å bli forvirret, men det betyr ikke at man bare kan flykte fra alt. Er man i et forhold må man klare å være åpen og dele bekymringer, ikke bare rømme når det blir tøft.. Håper det ordner seg for dere![]()
Da får du bruke dagboken her til å lufte det alt utTusen takk <3
NEi jeg er nok ikke en som kan dele dette annet enn her, jeg har en
eller annen sperre og holder alt det vonde inni meg.
Men tårene triller fremdeles, lurer på når de skal ta slutt.
Jeg har forståelse for at han sliter med den andre situasjoenen men
som jeg sa til han, hvorfor skal det påvirke oss til den grad.
Jeg spurte skal jeg anse meg som single, han sa njeii njeiiiinjeiiii..
Jeg sa, at jeg tenker faktisk selv også. Jeg snakket med han uten
at noen av oss kranglt, vi gråt begge to.
Jeg sa han skulle komme hjem..
Han sier at pga den andre situasjonen klarer han ikke føle noe,
jeg sier han får ikke all verdens tid, men at jeg vil ha han nå, fremdeles.
Jeg bare gråter og gråter, er så utrolig lei meg. Jeg elsker han.
Han er egentlig, dvs til vanlig elsklig og omsorgsfull og god..
Så jeg er bare helt uttafor nå..bare gråter, vil ha kjæresten min hjem <3
Han er desverre litt lik meg, holder ting inni seg.Huffforstår ikke hvorfor den andre situasjonen hans gjør at han drar til en kamerat istedenfor å snakke med deg om det
håper han tar til fornuft og kommer hjem fortere enn svint ♡
Jeg blir lei meg på dine vegne. Virkelig. For en håpløs situasjonHan er desverre litt lik meg, holder ting inni seg.
Den andre situsjonen er såpass følelsemessig tung at jeg har forståelse for
at han sliter med følelser og at han føler liver går imot.
MEN som jeg sa til han, trenger du ødelegge resten av livet ditt også, dvs oss.
Han sliter, men jeg er såret, veldig såret, er jeg gravid nå så beholder jeg barnet,
han vil bli en god pappa uansett, han er ikke ond, han er bare alt for spontan I avgjørelsene sine.
Vi får se hva som skjer, han skal komme og passé minsten min som og er lei seg onsdag og fredag.
Om han ikke plutselig får andre tanker, men da er det inge vei tilbake, han får faen ikke
såre uskyldige unger!
Så får vi se hva han føler da, om han ikke ombestemmer seg, men han pratet
med minsten isted, de er jo glad I hverandre, jeg tar det tyngst faktisk at minsten
blir påvirket. Eldste er bare oppgitt og lei seg for meg. men kan jo ikke akkurat skjule det heller.
Fy flate for en situasjon.
MEn vi klarer oss uansett, men jeg må innrømme at alt jeg ønsker er armene hans rundt meg.
Nå vil jeg ikke gråte mer..
Er så glad jeg har dere her, ellers hadde alt bare vært inni meg, sterke jada som som
tåler alt.. uttapå..
Pokker som jeg elsker den mannen med kropp og sjel, noe så inderlig, har aldri
elsket noen høyere bortsett fra ungene mine. Selv ikke eksen enda så god han var og så lenge vi var gift,
eksen vil fremdeles ha meg tilbake etter alt, jeg overhørte han på telefon
da jeg henten minsten før I dag. skulle ønske jeg kunne elsket han like mye istedet akkurat nå.
Da hadde ungene hatt mamma og pappa sammen igjen, men kjæresten min eier hjertet mitt
fremdeles og jeg vil ikke gå tilbake til en eks om jeg ikke kan føle
for han som jeg gjør for tullehuet jeg har levd med de siste tre årene.
Livet er ikke lett, det har aldri vært lett for meg, men jeg har hatt det så bra
med kjæresten min, guhuuud hvor tøft dette er .. nå vil jeg ikke gråte mer,
er vanskelig å skjule for minsten som er hjemme med meg, heldigvis er han på rommet sitt
og jeg har sagt jeg skulle dusje to ganger allerede I dag, tror ikke han biter på at jeg skal dusje en tredje gang.
Nei huff rett og slett..