Jada sin bok :)

Her går alt til helvete!

Først har vi sex før jeg drar på jobb.
Så ringer jeg fra jobb mange ganger iløpet av kvelden, får ikke svar.
Kommer hjem til en lapp på bordet, med jeg har flytta på.
Greit har har vært deppa pga noe familiegreier på hans side av familien en stund
men bare plutselig dra på den måten, jeg er så jævlig forbanna.
Feigingen har sendt sms da, I går sto det orker ikke prate nå etter jeg
hadde sendt melding når jeg kom hjem og så lappen.
Så skulle snakkes I dag, men I dag er han plutselig så syk.. vært på fylla much eller tenker jeg..
Fy faen nnoe så jævlig umodent av en 36 år gammel mann.
Jeg er helt I sjokk!!

Åh, herregud! Dette går da ikke an?! Håper han kjapt innser at han er en voksen mann, og tar kontakt så dere kan prate. Stor klem til deg❤️❤️

Uff da :( ikke bra :( skjønner godt du er forbanna!! Utrolig dårlig gjort av ham. Håper han tar seg sammen asap!!
Mange klemmer til deg ♡♡

Har snakket med han nå, han er bare forvirra, han får bare være forvirra.
Jeg vet ikke helt hva jeg skal føle akkurat nå.
Han er hos en singel kompis i midten av 20åra, liker ikke det akkurat.
alt han eier er her bortsett fra pc og noen klær og en kosmetikkmappe.
Har grått, har rast har savnet og savner og synes samtidig det var dårlig gjort
å gjøre det på den måten, men det har jeg og sagt til han.
Var hvertfall godt å få snakket med han.
Han mener jeg har vært litt hormonell men jeg synes ikke så veldig det.
Ikke har jeg skreket ikke har vi kranglet, men humøret har nok
svingt en del det har det og jeg har gått på hormoner siden august I fjor.
Men som jeg sa til han, du må si ifra, jeg kan ikke gjette, du må svare når jeg ringer,
du må snakke med meg om ting..
Jeg har ikke så god magefølelse, føler at alt bare er helt ræva, men endelig har jeg sluppet løs
tårene hvertfall har bare holdt alt inni meg fra I går, men da jeg snakket med han
så bare rant det..
FAen!!!!!!!

Igjen, god klem til deg❤️ Håper du har noen du kan ringe og få på besøk kanskje? Bare få luftet ut alle tanker, frustrasjoner og tårer?

Såklart er det lov til å bli forvirret, men det betyr ikke at man bare kan flykte fra alt. Er man i et forhold må man klare å være åpen og dele bekymringer, ikke bare rømme når det blir tøft.. Håper det ordner seg for dere❤️

Igjen, god klem til deg❤️ Håper du har noen du kan ringe og få på besøk kanskje? Bare få luftet ut alle tanker, frustrasjoner og tårer?

Såklart er det lov til å bli forvirret, men det betyr ikke at man bare kan flykte fra alt. Er man i et forhold må man klare å være åpen og dele bekymringer, ikke bare rømme når det blir tøft.. Håper det ordner seg for dere❤️
Tusen takk <3

NEi jeg er nok ikke en som kan dele dette annet enn her, jeg har en
eller annen sperre og holder alt det vonde inni meg.
Men tårene triller fremdeles, lurer på når de skal ta slutt.
Jeg har forståelse for at han sliter med den andre situasjoenen men
som jeg sa til han, hvorfor skal det påvirke oss til den grad.
Jeg spurte skal jeg anse meg som single, han sa njeii njeiiiinjeiiii..
Jeg sa, at jeg tenker faktisk selv også. Jeg snakket med han uten
at noen av oss kranglt, vi gråt begge to.
Jeg sa han skulle komme hjem.. :(
Han sier at pga den andre situasjonen klarer han ikke føle noe,
jeg sier han får ikke all verdens tid, men at jeg vil ha han nå, fremdeles.
Jeg bare gråter og gråter, er så utrolig lei meg. Jeg elsker han.
Han er egentlig, dvs til vanlig elsklig og omsorgsfull og god..
Så jeg er bare helt uttafor nå..bare gråter, vil ha kjæresten min hjem <3

Tusen takk <3

NEi jeg er nok ikke en som kan dele dette annet enn her, jeg har en
eller annen sperre og holder alt det vonde inni meg.
Men tårene triller fremdeles, lurer på når de skal ta slutt.
Jeg har forståelse for at han sliter med den andre situasjoenen men
som jeg sa til han, hvorfor skal det påvirke oss til den grad.
Jeg spurte skal jeg anse meg som single, han sa njeii njeiiiinjeiiii..
Jeg sa, at jeg tenker faktisk selv også. Jeg snakket med han uten
at noen av oss kranglt, vi gråt begge to.
Jeg sa han skulle komme hjem.. :(
Han sier at pga den andre situasjonen klarer han ikke føle noe,
jeg sier han får ikke all verdens tid, men at jeg vil ha han nå, fremdeles.
Jeg bare gråter og gråter, er så utrolig lei meg. Jeg elsker han.
Han er egentlig, dvs til vanlig elsklig og omsorgsfull og god..
Så jeg er bare helt uttafor nå..bare gråter, vil ha kjæresten min hjem <3
Da får du bruke dagboken her til å lufte det alt ut❤️ Håper han bare trenger litt tid på å tenke på hva han har og kan miste, og så kommer han tilbake til deg!

Huff :( forstår ikke hvorfor den andre situasjonen hans gjør at han drar til en kamerat istedenfor å snakke med deg om det :( håper han tar til fornuft og kommer hjem fortere enn svint ♡

Huff :( forstår ikke hvorfor den andre situasjonen hans gjør at han drar til en kamerat istedenfor å snakke med deg om det :( håper han tar til fornuft og kommer hjem fortere enn svint ♡
Han er desverre litt lik meg, holder ting inni seg.
Den andre situsjonen er såpass følelsemessig tung at jeg har forståelse for
at han sliter med følelser og at han føler liver går imot.
MEN som jeg sa til han, trenger du ødelegge resten av livet ditt også, dvs oss.
Han sliter, men jeg er såret, veldig såret, er jeg gravid nå så beholder jeg barnet,
han vil bli en god pappa uansett, han er ikke ond, han er bare alt for spontan I avgjørelsene sine.
Vi får se hva som skjer, han skal komme og passé minsten min som og er lei seg onsdag og fredag.
Om han ikke plutselig får andre tanker, men da er det inge vei tilbake, han får faen ikke
såre uskyldige unger!
Så får vi se hva han føler da, om han ikke ombestemmer seg, men han pratet
med minsten isted, de er jo glad I hverandre, jeg tar det tyngst faktisk at minsten
blir påvirket. Eldste er bare oppgitt og lei seg for meg. men kan jo ikke akkurat skjule det heller.
Fy flate for en situasjon.
MEn vi klarer oss uansett, men jeg må innrømme at alt jeg ønsker er armene hans rundt meg.
Nå vil jeg ikke gråte mer.. :(
Er så glad jeg har dere her, ellers hadde alt bare vært inni meg, sterke jada som som
tåler alt.. uttapå..
Pokker som jeg elsker den mannen med kropp og sjel, noe så inderlig, har aldri
elsket noen høyere bortsett fra ungene mine. Selv ikke eksen enda så god han var og så lenge vi var gift,
eksen vil fremdeles ha meg tilbake etter alt, jeg overhørte han på telefon
da jeg henten minsten før I dag. skulle ønske jeg kunne elsket han like mye istedet akkurat nå.
Da hadde ungene hatt mamma og pappa sammen igjen, men kjæresten min eier hjertet mitt
fremdeles og jeg vil ikke gå tilbake til en eks om jeg ikke kan føle
for han som jeg gjør for tullehuet jeg har levd med de siste tre årene.
Livet er ikke lett, det har aldri vært lett for meg, men jeg har hatt det så bra
med kjæresten min, guhuuud hvor tøft dette er .. nå vil jeg ikke gråte mer,
er vanskelig å skjule for minsten som er hjemme med meg, heldigvis er han på rommet sitt
og jeg har sagt jeg skulle dusje to ganger allerede I dag, tror ikke han biter på at jeg skal dusje en tredje gang.
Nei huff rett og slett..

Og dere for unnskylde meg for at jeg ikke klarer å lese deres dagbøker akkurat nå.
Jeg håper å komme sterkere tilbake etterhvert.
HAr det bare for vondt akkurat nå.

Han er desverre litt lik meg, holder ting inni seg.
Den andre situsjonen er såpass følelsemessig tung at jeg har forståelse for
at han sliter med følelser og at han føler liver går imot.
MEN som jeg sa til han, trenger du ødelegge resten av livet ditt også, dvs oss.
Han sliter, men jeg er såret, veldig såret, er jeg gravid nå så beholder jeg barnet,
han vil bli en god pappa uansett, han er ikke ond, han er bare alt for spontan I avgjørelsene sine.
Vi får se hva som skjer, han skal komme og passé minsten min som og er lei seg onsdag og fredag.
Om han ikke plutselig får andre tanker, men da er det inge vei tilbake, han får faen ikke
såre uskyldige unger!
Så får vi se hva han føler da, om han ikke ombestemmer seg, men han pratet
med minsten isted, de er jo glad I hverandre, jeg tar det tyngst faktisk at minsten
blir påvirket. Eldste er bare oppgitt og lei seg for meg. men kan jo ikke akkurat skjule det heller.
Fy flate for en situasjon.
MEn vi klarer oss uansett, men jeg må innrømme at alt jeg ønsker er armene hans rundt meg.
Nå vil jeg ikke gråte mer.. :(
Er så glad jeg har dere her, ellers hadde alt bare vært inni meg, sterke jada som som
tåler alt.. uttapå..
Pokker som jeg elsker den mannen med kropp og sjel, noe så inderlig, har aldri
elsket noen høyere bortsett fra ungene mine. Selv ikke eksen enda så god han var og så lenge vi var gift,
eksen vil fremdeles ha meg tilbake etter alt, jeg overhørte han på telefon
da jeg henten minsten før I dag. skulle ønske jeg kunne elsket han like mye istedet akkurat nå.
Da hadde ungene hatt mamma og pappa sammen igjen, men kjæresten min eier hjertet mitt
fremdeles og jeg vil ikke gå tilbake til en eks om jeg ikke kan føle
for han som jeg gjør for tullehuet jeg har levd med de siste tre årene.
Livet er ikke lett, det har aldri vært lett for meg, men jeg har hatt det så bra
med kjæresten min, guhuuud hvor tøft dette er .. nå vil jeg ikke gråte mer,
er vanskelig å skjule for minsten som er hjemme med meg, heldigvis er han på rommet sitt
og jeg har sagt jeg skulle dusje to ganger allerede I dag, tror ikke han biter på at jeg skal dusje en tredje gang.
Nei huff rett og slett..
Jeg blir lei meg på dine vegne. Virkelig. For en håpløs situasjon :(
Jeg er nok også litt sånn som deg og kjæresten din - sånn som stenger ting inne og ikke snakker om det. Er sterk på utsiden og takras innvendig. Jeg har derimot vært heldig med en mann som tvinger meg til å snakke om ting, så her er det liksom ingen vei utenom.

Det er jo fryktelig trist at mannen din har havnet i en vanskelig situasjon, men som du sier så forstår jeg ikke at han bare skal forsvinne fra resten av livet sitt. Det gir jo ingen mening :( Nei, han må for all del unngå å såre uskyldige unger!! Det går ikke. Håper han har vett nok til å unngå det (og det regner jeg med at han har). Han må bare ta seg sammen... rett og slett.

Vet ikke hva jeg skal si jeg, kjære Jada <3 Håper virkelig at dette ordner seg til det beste for deg!

Kjære kjære gode fine snille fantastiske Jada, hva ER det jeg leser??? Dette høres fullstendig urettferdig ut :( Nå falt det til og med noen tårer her :( Jeg håper av hele mitt hjerte at han bare trenger å distansere seg litt fra alt og få ting på litt avstand. Han må da til slutt innse hvilken fantastisk person han er i ferd med å dytte fra seg. Dette synes jeg ikke du fortjener!! Sender deg verdens største klem og håååper at han snart flytter hjem igjen ♡♡♡ Og jeg forstår VELDIG godt om du ikke orker så mye BV mens det står på. Dere som har prøvd så lenge.. :( Klart det er forferdelig hjerteskjærende når alt blir snudd helt på hodet. Uff... Nok en klem! Tenker på deg ♥♥♥ :(

Vet ikke hva jeg skal si for å trøste deg. Men jeg sender deg en diger trøste klem .

Dere er så fantastiske <3 Eneste jeg orker på nett nå er boka mi, tusen takk..
Skal oppdatere jevnlig.. ikke visste vel jeg at trøst var så godt.. tusen tusen takk <3

Jeg merker jeg blir sint på dine vegne og på barna dine sine vegne. Særlig minsten. Utsette andre for slik smerte, det er ikke greit! Sender deg en god klem igjen ❤️

Sender deg en god klem idag og ♥♥ Tenker på deg ♡♡

Tempa ikke I går hadde huet andre steder, men tempa i dag, jeg er dpo uten tvil nå.
Føler bare tristhet.

Gubben kom sent i går og prata med meg etter masse masing fra min side.
Han sier at han føler ingenting og at det enste han klarer føle er tomhet og vondt
over den andre situasjonen.
Han ble over, men bare for soving, han sa det var godt å ligge nær meg men
at han ikke følte noe mer enn det.

Tror han drar til kompisen sin i dag, han har dratt på jobb nå, han hadde ikke
med seg annet enn klær til i dag.

Han skal passe minsten for meg onsdag kveld mens jeg er hos nålmannen og
og på fredag da jeg er på jobb.
Jeg har desverre en del fri denne uka så jeg får plenty av tid til å bare tenke
og ha det vondt.
Neste uke jobber jeg fem dager, en dag fri midt i uka og søndag, så det
blir bedre.

Back