Jada sin bok :)

Dårlig bilde igjen med innelys, men kvelden test på utvannet urin øverst.
Morgenens på konsentrert nederst.. ikke mye klokere.
Men vil vel tro at kveldens ville overgått morgentesten på konsentrert, kanskje.
Har kjent litt murring og stikking i venstre eggstokk i ettermiddag, kjenner det på frontlyktene og
at det er ELtid, enten rett før eller rett etter så igjen.. det kan ha vært eller ikke.
Godt begge er i kosehumør om dagen så aksjene kommer seg på plass jevnlig hvertfall :P
cd13k og m.png

Hmm, den kroppen din gjør det vanskelig å tyde når egget slipper for tiden altså. Vi får bare vente og se, men jeg håper du enten er i dpo nå eller kommer dit veldig veldig snart! :)

Hmm, den kroppen din gjør det vanskelig å tyde når egget slipper for tiden altså. Vi får bare vente og se, men jeg håper du enten er i dpo nå eller kommer dit veldig veldig snart! :)

Tusen takk <3

Ja dette skal ikke være bare bare dette med ELtesting heller nå gitt.
Godt man har tempen og dobbelsjekke med, så får vi se i morgen
om det har vært eller bare var et tilfeldig lite hopp i dag :)
Uansett veldig tidlig til å være meg å kjenne ELtegn, så ingen sure miner herfra :p
Forrige runde på femar kom EL cd 19, så null stress foreløpig :D

Tusen takk <3

Ja dette skal ikke være bare bare dette med ELtesting heller nå gitt.
Godt man har tempen og dobbelsjekke med, så får vi se i morgen
om det har vært eller bare var et tilfeldig lite hopp i dag :)
Uansett veldig tidlig til å være meg å kjenne ELtegn, så ingen sure miner herfra :p
Forrige runde på femar kom EL cd 19, så null stress foreløpig :D
Nei, vi er jo ikke akkurat godt vant med tidlig EL, så alt annet er en bonus :D Men man blir jo litt utålmodig når tester og temp antyder en liiitt tidligere EL. Krysser fingene!

Nei, vi er jo ikke akkurat godt vant med tidlig EL, så alt annet er en bonus :D Men man blir jo litt utålmodig når tester og temp antyder en liiitt tidligere EL. Krysser fingene!
Takktakk :) <3

Ja håper jo selvfølgelig at det enten har skjedd eller straks skjer.
Ikke minst at det denne gangen blir baby uansett når det skulle finne på å slippe/ha sluppet :P

Cd 14.

Sterkere EL test i dag, så da fjernet jeg den positive fra charten cd 11.
Tempen tok en dipp i dag, så da tipper jeg EL i morgen med tanke på både temp og test.
Jeg pleier jo ikke få sterkere eltest enn dette, men vi får se i morgen.
Legger ved bilde av både test og chart.

Må straks dra på lang vakt, s¨god fredag til alle som kikker innom :)

Dagens test
cd14.png

Charten
chart sept.png

Her er hele rekka fra cd 8, cd 10 og 11 har byttet plass, men så det ikke
før etter jeg tok bildet, har skrevet på baksiden av testene,
men har ikke tid til å rette opp, må komme meg på jobb :P
Så det er 8, 9, 11, 10, 12,13, 14.

cd9 til cd 14.png

Oi, dagens var fin og sterk :D Hurra! Heia egget! Jeg har nettopp vært og tissa.. Er det mulig?? Glemte bort at jeg tenkte å teste om 2,5 time. Nå må jeg holde meg lenger. Grrrr! :P

CD 15.

Dagens test mye svakere enn i går, men temp opp bare 0, 1 så atter en gang
usikker på om det har vært eller ikke.
cd15.png

Ser på et program på kanal 6, om familier med mange barn, 16 kids and counting heter det.
Ok tenker jeg, kan jeg få gi min mann 1 barn, det er alt jeg ønsker, trenger ikke 16 !!!!

Cd 16.

Og temp ned 0,1 igjen, ELtest svakere.
Så da kommer vel EL på omtrent samme tida som sist sikkert da, håper hvertfall det.
Og jeg som fikk så sterke ELtester og murringer og, jaja er jo ikke vant
med denne femaren er jo bare andre kur og første med ELtester.
Så da vet jeg det. KAnskje jeg får en knallpositiv ELtest på Femar, blir jo spennende
å se det da, men håper det ikke drøyer alt for lenge, vil gjerne rekke juni.
Her er dagens..
cd16.png

Søt drøm i natt drømte både om positive tester og at jeg gikk tur med
en tass på 3 mnd.. alltid så tomt og våkne etter slike drømmer synes jeg.
Fikk ikke sove igjen så sto opp selv om det var tidlig og søndag og jeg kunne virkelig trengt mer søvn.

Så nå sitter jeg her mens huset sover, egentlig ganske deilig, men tenk
så herlig å sittet her med en voksende babykul på magen eller en liten bylt i armene.. sukk.. <3

Og nå murrer det enda mer igjen, men nå har jeg gitt opp tidlig EL, er jo på cd 16.
Tar en test etterpå i dag og selv om det blir utvannet..
Gahh denne kroppen assa, jaja trenger vel litt tid disse eggene mine,
men lure meg med så sterke tester da gitt :P

Back
Topp