Jada sin bok :)

En ting jeg lurer på , dere andre som gikk på femar , ble dere kvalme?
Jeg har elendig matlyst og er så kvalm at jeg nesten spyr om morgenen før jeg har spist.
Er helt på styr i magen også.

EDIT: jeg var ikke slik forrige kur.

tørr cd 8.png

Her er den tørket.

Happy humping! :D

Så spennende med EL-test. Det kan absolutt bety at EL er i anmarsj, men jeg må dessverre si at jeg fikk veldig sterk test rett etter kuren sist pp, og så ble de helt svake igjen uten at noe egg slapp. Så det kan nok hende det er kuren som gjør det, men håper det virkelig er egg på vei :D Happy humping anyhow ♥

Edit: jeg har forresten ikke blitt kvalm av Femar, men så reagerer kroppen min generelt ganske lite på hormoner da.

Så spennende med EL-test. Det kan absolutt bety at EL er i anmarsj, men jeg må dessverre si at jeg fikk veldig sterk test rett etter kuren sist pp, og så ble de helt svake igjen uten at noe egg slapp. Så det kan nok hende det er kuren som gjør det, men håper det virkelig er egg på vei :D Happy humping anyhow ♥

Edit: jeg har forresten ikke blitt kvalm av Femar, men så reagerer kroppen min generelt ganske lite på hormoner da.

Mistenker at det er pga kuren, men håper alikevel EL kommer litt tidligere denne gangen.
Sånn rundt cd 14 eller noe, er drøyt tidlig om det er allrede nå synes jeg men man vet jo aldri :P
Denne gangen har jeg merket mer enn forrige, så kanskje den har bedre effekt nå
så egget modner litt kjappere. Kvalmen har gitt seg, nå er jeg bare sliten etter en ufattelig hektisk
arbeids dag, selv med overtid føles det som hele dagen var over på et blunk :)

Cd 9.

Husket å tempe i dag, fremdeles fin førELtemp.

Elstesten var svakere i dag enn i går, det er igrunn helt greit, vil jo
at egget skal modne skikkelig :)

Dagens nederst.
cd 8 og cd 9.png

Søndag sol og fri :)

Ha en super søndag, snupp :D

Cd 10.

Ikke i storform og snart på lang vakt, men det går nok bra.

Dagens ELtest :)
cd10.png

Fremdeles ganske tydelig strek, så håper det betyr tidligere EL.
Er lov å tenke sånn vel :p

Last edited:
Hjemme etter jobb, endelig, sliten, skal tidlig opp så bør vel finne senga,
var bare et par ting jeg måtte sjekke her inne først :)

God natt <3

Cd 11.

Nå nærmer det seg ja, jeg er strålende fornøyd med denne ELtesten.
Blir spennende å se i morgen nå, siden jeg ikke tar ettermiddagstester så vet jeg jo
at den fort kan være svakere i morgen dvs at en ettermiddagstest i dag ville vært
helt positiv, men den kan og bli hakket sterkere i morgen, tror mest på siste alternativet..

Dagens..
cd11.png

Samlet fra cd 8 øverst til cd 11 nederst .
el8til11.png

For en luxus da, tenk å få EL såpass tidlig.

Back
Topp