Jada sin bok :)

Tusen takk <3
Var innom boka di og kikket etter nytt, men der var det lite he he :)
Er så koselig å se at det har gått så bra med deg og snart har du den etterlengtede i armene <3
Ja, fysj jeg er elendig til å oppdatere :p Men det er lite nytt for tiden, 35+1 idag, så nå går jeg snart bare å venter ;) helt utrolig at vi snart skal få møte jenta vår❤️

Krysser alt for at det er din tur nå!❤️❤️

Så herlig :D Happy humping ♡

Ja, fysj jeg er elendig til å oppdatere :p Men det er lite nytt for tiden, 35+1 idag, så nå går jeg snart bare å venter ;) helt utrolig at vi snart skal få møte jenta vår❤️

Krysser alt for at det er din tur nå!❤️❤️

Oi! Så fort det har gått. Hvertfall for meg ;)

Masse lykke til med innspurten ❤️

Cd 12

Tusen takk for heiing :) <3

Dagens er ikke sterkere enn i går, selve teststreken er veldig lik, men kontrollstreken
i dag er sterkere så den er ikke positiv, hadde en liten dipp i tempen i dag, så EL har ikke vært men
aksjer er lagt inn hvertfall.

Dagens..
12.png

Her gårsdagens øverst og dagens nederst.
11og12.png

EL er uansett ikke langt unna, kjenner det murrer på venstre side,
kjenner det igjen fra sist, men da var det på høyre side, er bare fantastisk glad
for at kroppen fungerer så bra på Femar :)
Kanskje EL på cd 14 eller noe sånt, vi får se.

Aksjer i gårkveld og aksjer i kveld, da ligger det hvertall svømmere på lur om egget
skulle finne på å slippe, har ikke tatt kveldstest, vurderer å ta en fordi jeg er nyskjerrig,
men jeg sitter jo og drikker vann jevnt så blir ikke konsentrert urin, men alikvel
har jo mange el tester så går jo ikke tom med det første, så gjør jo ikkeno :)

Ble dårlig bilde med bare innelys, pleier å ta bilder på dagtid,
men hvertfall, øverste er fra nå på utvannet urin og er fersk.
Nederste fra i morges på konsentrert urin og er tørr.
Kunne kanskje blitt positiv på konsentrert nå i kveld, blir spennende å se test og temp i morgen :)
12kogm.png

Gleder meg til temp og test i morgen :D Ser veldig lovende ut!

CD 13

Jeg er forvirret, dagens ble veldig lik gårkveld sin.
Legger ut bilde av cd 11 nederst, synes den er sterkest, men i gårkveld var jo ikke konsenterert.

Temp opp 0,2 men fikk ikke tempet til riktig tidspunkt så jeg er veldig usikker på om det stemmer,
har heldigvis mange EL tester igjen fremdeles.

Er ikke stressa, siden askjer er på plass, og det blir sikkert mer kos, men nå lurer jeg fælt.
Kjente veldig stikininger i går og har ikke kjent noe til det enda i dag, jaja, får se i morgen
da, på test og temp he he :)

Cd 13 morgen
cd13.png

Cd 13 morgen øverst og cd 12 kveld nederst, veldig like.
cd13mogcd12k.png

Cd 11
cd11.png

Kanskje det kanskje :)

Ff satt en stiplet linje på cd 12, når jeg la inn cd 11 som positiv i dag, ville bare skje hva som skjedde da,
vi får se om det endrer seg, men tenk om da, helt utrolig for en som har hatt EL oppi cd 20 + til cd 30 +
til vanlig :p
Spennende:)

Back
Topp