Jada sin bok :)

Aha. Enklere med de som kjøper tilbake overskuddet ved graviditet, så slipper man det styret hver pp. :p Men da skjønner jeg. :)
Ja enig i den, men er forbi på vei til jobb så greit nok, og så setter vi
opp time til UL samtidig, selv er jeg bare glad for i det hele tatt å kunne gå på femar
og jeg hadde ikke hatt noe imot å kjøpt hele esken heller om jeg måtte, men lar gyn styre
dette, er jo første pasienten hennes på det så hun er vel kanskje ekstra påpasselig.:) ;)

Håper bilen holder til og fra jobb I dag, selv om jeg krasja I går, hvis ikke
har jeg stort problem, har lang vei til jobb og skulle kjørt kollektivt hadde det blit buss
tog og t bane og tatt en evighet :eek:

Uff da:(. Godt det gikk bra med deg da:). Kipt uansett og dyrt:eek:
Ja dritkjipt, hadde liksom ikke nok å tenke på fra før.. skikkelig blåmandag.
Er jo latterlige disse støtfangerne de lager nå om dagen, plast og tåler ingenting, bra jeg hold god
avstand, hadde jeg hatt en liten halvmeter til å gå på så hadde det gått bra.. jækli surt.
Satt jo bare og tenkte på senga og plutselig sto bilen foran stille.. heldigvis sa det buuump og ikke smell,
men blir noen tusenlapper dette.. og forsikringa blir dyrere etter dette også..
Jeg er virkelig stuptrøtt, det regner og jeg er ikke hjemme før 23 tida i kveld etter jobb.
Nei, har bare lyst til å krype under dyna og bli der ..

Cd 4 forts..

Må jo ta med at TR har reist, våknet uten, men hun var kraftig i tre dager så
greit nok, ferdig med det, kun bittelitt spotting nå.
Tok sjekke for sikkerhetsskydtesten i dag, siden jeg skal ta femar, brukte cb'n for å slippe btskyggestirring.
Den var negativ som forventet så kan trygt starte opp igjen :)

Beklager bablinga, men er litt uta av meg etter gårsdagen og tenker ikke
helt klart føler jeg.. burde vel strengt tatt se å komme meg på badet snart,
men må ha en ekstra kaffekopp i dag, er sååå trøtt.

Ha ha:). Nei, det blir nok ikke så ille:)
Nei får ikke håpe det, kan bli en god dag selv om det regner.. så lenge bilen funker,
det er det mest spennende her nå :P
Kan uansett ikke gjøre noe med gårsdagen, den har vært, i dag er en ny dag
og regninga kommer når den kommer, sånn er det.

Men hadde likt å våknet litt snart, er helt pudding jeg :)

Oi, så ekkelt å kræsje :S Enda godt det gikk bra med deg og den/de i bilen foran. Materielle skader kan man tross alt leve med, selv om det er utrolig surt med sånne unødvendige tusenlapper ut av vinduet da så klart :( Håper kaffen gjør underverker og at dagens vakt blir bedre ♡ Synes ikke du fortjente dette nå!

Oi, så ekkelt å kræsje :S Enda godt det gikk bra med deg og den/de i bilen foran. Materielle skader kan man tross alt leve med, selv om det er utrolig surt med sånne unødvendige tusenlapper ut av vinduet da så klart :( Håper kaffen gjør underverker og at dagens vakt blir bedre ♡ Synes ikke du fortjente dette nå!
Tusen takk <3 huff begynte nesten å grine jeg nå, godt med litt trøst, nei jeg synes ikke jeg
fortjente dette jeg heller.. lei motbakker.. vil stå på toppen av bakken
og få litt solskinn jeg :)

Har hvertfall fått stelt meg og er klar for å gå ut i regneværet og se om bilen starter
om en liten stund :)

Denne dagen skal bli bra, det skal den!!!

Da var det ut til sannhetens øyeblikk, håper den starter, har spurt om å få
låne bil av noen i nærheten nå, om den ikke gjør det, så kommer meg på jobb heldigvis :)

Huff, så utrolig kjedelig. Godt det ikke ble noe personskader, men utrolig kjedelig med biltrøbbel uansett. :(

Tusen takk <3 huff begynte nesten å grine jeg nå, godt med litt trøst, nei jeg synes ikke jeg
fortjente dette jeg heller.. lei motbakker.. vil stå på toppen av bakken
og få litt solskinn jeg :)

Har hvertfall fått stelt meg og er klar for å gå ut i regneværet og se om bilen starter
om en liten stund :)

Denne dagen skal bli bra, det skal den!!!
Sender en god klem ♡ Det er det du har oss for vet du. Vi heier og trøster og ler og gråter og gremmes og håper sammen med deg ❤❤ Håper dagen blir super!

Nei, huff så ekkelt! Stor klem til deg❤️ Håper du får en bedre dag idag, ta vare på deg selv i en lang arbeidsdag!

Tusen takk for alle klemmer og gode ord <3

Nå er jeg hjemme, bilen startet og gikk helt fint, kunne ikke se noen skade
i dagslys heller så blir bare bilen jeg krasjet med som må fikses.
Blir nok jeg som får skylda selv om den andre bilen bråstoppet fordi fører var uoppmerksom.
Men sånn er det, det viktigste er at ingen ble skadet.

Var innom gyn på vei til jobb og har poppet første femarpille, ble bare enkel kur
denne gangen også da den funket såpass bra som den gjorde mente gyn.
Så da er det bare for gullegget å godgjøre seg :)

Sitter og spiser "middag" nå, gubben er i seng.

Jeg er veldig sliten men har fri i morgen og det blir deilig :)

Cd 5.

Dag to med femar :)

Er så fantastisk å se spira plutselig sitte hos andre slitere både med og uten ivf
det gir et håp for oss også.

En veldig sliten Jada skal til Sverige i godværet(det regner her), kjører veldig pent, er litt nervøs
fremdeles etter krasjet for to dager siden, så greit å få kommet seg skikkelig opp på hesten igjen :p

Har egentlig mest lyst til å sove et døgn fordi jeg er så sliten, men har man en avtale så har man,
det går helt sikkert bra og jeg er jo våken selv om jeg er sliten :)

Back
Topp