Jada sin bok :)

Uffa meg så trist:(. Sender deg en god og varm klem❤️:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hatt en fin dag i dag :)
Har sett etter ny katt en stund..
I dag har vi vært og hentet en nydelig kattunge, han er helt skjønn
og følte seg hjemme med en gang, ligger tett inntil meg og koser seg nå <3

Koselig med "baby" i hus :D

Ååååå heldiggris ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Åå, jeg håper sånn for deg!! Det er så urettferdig at det skal være så vanskelig å få til den spira :( Tenker dere på alternative løsninger hvis det ikke går på den "vanlige" måten, eller kaster dere inn håndkleet da? Håper så klart dere får det til på egenhånd! Stor klem til deg <3

Klart det skal gå!! Mange som visstnok får det til i pausemåned også, så hvem vet hva som skjer om ei ukes tid;) Jeg både håper og heier:)

Så godt å være i gang med jakten på EL! Forstår at du er litt pessimistisk, men håper du finner tilbake til gleden og spenningen snart igjen. Og ja, jeg synes vi alle sammen skulle fått spirene våre nå. Det er urettferdig, enkelt og greit. Klem! <3

Så deilig med ansiktespleie da :) misunnelig altså ❤️ viktig å unne seg litt innemellom.

Ser ut som vår el kommer samtidig denne gangen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Godt å høre at du har fått et litt mer avslappet forhold til prøvingen. Og dere er jo heldige som legger inn mange aksjer uansett, har jeg forstått, og da er det jo ikke noe problem å bare tempe :D Kunne ønske jeg hadde det sånn.. :P Håper å ha tankene over på litt annet hjelper denne ppen :) <3

Ja det hjelper å fokusere på annet, ligger jo i bakhodet selvfølgelig men
akkurat nå skjer det så mye annet så da er det lettere å tenke på andre ting :)

Blir interessant å gå på jobb i dag, har blitt litt rødflammet i fjeset etter behandlingen
så har forsøkt meg med dekkrem for å prøve å skjule det, ikke helt vellykket he he,
også jeg som er ansikt uttad på jobb da.. :D
Visste jo at det ville bli noe et par dager men ikke såpass, jeg ser litt ehhemm.. morsom ut :P
Haha, beklager at jeg ler :D Ha en fin jobbjakt som.. Klovn? Knis ;)

Back
Topp