Jada sin bok :)

Så trist:(. Veldig rart hele greine.. Jeg får heller lengere syklus med pergo.. Blir spennende å høre hva Gyn sier da.. Sender deg en klem❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Så ekkelt! Skjønner godt at du ble både sint og lei:( Utrolig bra at du får komme inn i morgen! Jeg er spent på hva hun finner ut.:) Lykke til, og håper blødningen har stoppet nå.

Det er godt å ha en Gyn som tar seg tid og er der for deg:). Blir spennende å høre i morgen da:).

Klem til deg:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Åh, dette var ikke hyggelig lesning. Håper alt ser bra ut hos gyn i dag og at det er helt naturlige og ufarlige årsaker til blødningen! Fingers crossed!! <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åååå kjære søte gode deg. Dette liker jeg ikke å lese. Jg kan forstå at det er veldig vondt å få denne utgangen av pergoen når man har helt andre forventninger. Dette er jo ikke normalt i det hele tatt.

Jeg håper av hele mitt hjerte at pausemnd gjør susen❤️ du fortjener det ❤️

Pass på deg selv og gråt det ut ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei og nei, kjære fine Jada :( Vil komme og gi deg en stooor klem, men det får bli med denne over nettet. Forstår veldig godt at du er skuffet, det skal du få lov til å være! <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei og nei Jada:( Det var jo ikke sånn det skulle gå! Så langt vet jeg ikke om noen her inne som har blitt gravid på første pergosyklus. Men har fått med meg minst en som ble gravid i pausemåneden.:) Så nå satser vi på det for din del!!

Back
Topp