Jada sin bok :)

Hurra for tempfall som gjør det litt mer spennende! :D Bliiiiiiirru med på testing på fredag eeeellerrrrr? Jaaa!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha :D Jaaaa, jeg gjør nok det.. he he.. svaaaake mennesket :P
Cd 30, 7 dpo :)

Tempen godt opp igjen, fornøyd med det.
Siden jeg bestemte meg for å ikke teste før TR hadde uteblitt
tøff i trynet tidligere i syklusen, har jeg jo selvføøølgelig ombestemt meg.
8 dpo i morgen, men why not, har nok av tester :P
Ahaha, fantastisk :D Det blir spennende! Håper min temp også går opp i morgen. Har ikke helt troa merker jeg. Men test blir det nok uansett :P

8 dpo :)

Er lettere å være mer åpen med hva jeg føler her i boka enn der ute i åpent forum.

Tok testen i dag og det dukket opp en slik strek jeg har fått så mange ganger før,
innen fristen, en svak "noe"strek som det ligger flere av i boka mi fra før.
Har ikke giddet å ta bilde av den, er ganske lei slike streker så trenger ikke fler bilder av dem.
På den annen side så må jo alle streker begynne med en slags styrke så
det kan jo hende det er noe denne gangen, men det tror jeg ikke før jeg får se det.
Hadde uansett ikke forventet noe kjempesterk strek bare 8 dpo, så det er jo
positivt at det var "noe"der..

Depper ikke assa om det høres slik ut, er bare å vente og se, er lenge til ikm,
håper at neste test utvikler seg i den retningen jeg ønsker :)

Er spent på hvordan det gikk med de andre testerne i ikmtråden i dag :D

EDIT: Glemte å ta med at tempen økte ytterligere 0,2 i dag, liker det :P
Virker egentlig som du, jeg og Lykkeliten har det samme problemet med skyggestreker som ikke trenger å bety noe. Skikkelig irriterende! Godt vi begynner å bli rutinerte på dette og har is i magen når sånne streker dukker opp :P Herlig at tempen din gikk enda mer opp da! Så spennende :D Skal du teste i morgen også eller? O:-)

Åå så spennende!! Du er gravid du :D Er den rosa, er jeg helt sikker på at det er noe på gang! Jeg synes du skal plukke den opp fra søpla og ta bilde av den jeg! O:-)

[

Vedlegg

• 9.8.14.png
    9.8.14.png
    40,9 KB · Visninger: 98
Last edited:
Haha, dette var ikke lett, vanskelig nok å ta bilde av en svak strek fra 8 dpo
om den ikke hadde vært kastet, synes den ser mer lillaktig ut nå,
ser jo streken fremdeles i virkeligheten, men den syns ikke noe særlig på bildet tror jeg :P
Kan kanskje skimte noe svakt noe på bildet fordi jeg vet det er der..
Dette kameraet er litt dårligere enn det jeg hadde på iphonen, men det
er ikke så viktig, er ikke noe mer eller mindre på gang uansett hva bildet klarer
å vise..

Vel uansett, ser at man må legge godviljen til for å se en skit.. men dette var
det tydligste bildet jeg klarte å ta.. og jeg har tatt maaaange.
Forhåpentligvis blir neste test tydelig så det ikke gjør noe om bildet blir uklart.

Og jeg som ikke ville ha flere svake testbilder i boka mi, vel hva gjør man ikke for
å glede enkefalos :P

Vis vedlegget 71914
Kjære, kjære Jada. Du er gravid, dame!!! Når du kommer med DEN avhandlingen om hvor vanskelig det var å se streken, regnet jeg med at jeg måtte zoome og styre for å se den. Jeg kunne se den HELT uten problem, uten å klikke meg inn på den til og med. Og det er INGEN tvil i verden om at den er rosa! Hurra!! Tror du trygt kan ta en ny test i morgen (eller i kveld? O:-)) altså. Jeg er 100% sikker på at det er spire på gang. Hvisker gratulerer :D :D

Jeg forstår veldig godt at du er litt avventende med jublinga, men hvis TR skulle komme, var det nok i så fall en kjemisk. Man får ikke sånne streker uten å ha HCG i kroppen, det er jeg helt overbevist om. Nå må den bare bli sterkere og lille spire må klamre seg fast :) <3

(Setter jo min test litt i perspektiv. Den ser IKKE sånn ut :P Haha.)

Back
Topp