Jada sin bok :)

Du og mannen din er jo veldig fruktbare sammen, så jeg tror absolutt at det kommer til å gå:) Men det er selvfølgelig lov å ha dårlige dager❤️ Klem til deg

Baby blir det til slutt, men jeg forstår veldig godt at man tidvis blir lei. Jeg synes vi begge kan fly avgårde til terminforum snart!! Her har heller ikke EL vært enda. Kanskje den er i dag. Kjedelig å vente.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mitt er på slepp, så da må ditt være det og.. for det er jo planen vår :D
Jey!! Dette virker jo veldig lovende for synkronslipp! Haha :D Så morsomt!

Ah, så det er derfor min kropp heller ikke er i dpo, ja. Venter på ditt egg. Hehe :P

Det blir spennende å se tempen din i morgen:) Tror jeg starter med babyklister nå i kveld jeg, siden det kanskje har andre gode effekter:D

Så artig at du sannsynligvis ser effekt av babyklisteret allerede :D Her har de ømme brystvortene kommet for fullt i løpet av dagen, så jeg tror kanskje tempen kommer til å gå opp her i morgen. Da håper jeg ditt egg i så fall også vet hva det har å gjøre! ;)

Hva sier din temp i dag? Spent! Her gikk den litt opp, så jeg tror jeg er i dpo :)

Edit: Jeg synes du skal ordne deg graf i signatur/tempetråden sånn at jeg slipper og gå og vente på svar om tempen din! Haha :P

Last edited:
Jeeeeiii flinke egget ditt, endelig :D <3

Mitt egg henger litt etter ditt, temp gikk ned ca 0,1 i dag, så da slipper det vel sikkert
iløpet av denne dagen, ELslimet er nå helt vekk, kun litt watery iblandet creamy
så tempen burde stige i morgen :)

Har vurdert å legge grafen i signaturen, men krysser av for sex på den,
og vi har så ofte sex at det blir nesten litt flaut om alle skal se he he :P

Jaja, Cd 23 i dag.. Slippe dahhh egget :dance011lokker det frem med banandansen :D
Åå, så irriterende! Men da er nok eggslipp rett rundt hjørnet ja :D Jeg også har vært litt flau over alle aksjeinnleggene jeg krysser av for i grafen min. Haha :P Men det er jo det som må til for at det skal bli barn da :D

*Danser med* Banandansen faktisk! Hahaha :D :D

Back
Topp