Jada sin bok :)

Om ikke annet, er den kroppen din innmari flink til å gjøre det spennende i alle fall! :D Håper du får ordnet deg noen tester mens du er borte og at TR ikke dukker opp!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg håper du er gravid nå Jada!! Kjenner meg igjen i det med at "nybegynnerene" får det til med en gang. Det føles litt urettferdig ut, ja.

Så utrolig lovende ut dette høres :) gleder meg til oppdatering på tester :)

Her er det svært kjedelige ting å oppdatere om. 3 dpo i dag. Syntes dagene snegler av gårde...

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er så koselig å bli husket på <3 Jeg har fått sånne dumme ganske klare skyggestreker etter fristen på flere tester. Jeg tror det kan være noe lignende det du har fått før også? Den i går var så "sterk" at jeg nesten begynte og håpe. Men "heldigvis" har jeg vært borti den type streker før, så jeg vet det sannsynligvis ikke betyr noe. Og det ser det ikke ut som det gjør heller. Svakere skygge idag. Ingen har vært rosa uansett. Venter på tanta.

Jeg er superduperspent på din test altså!! Jeg vil jo tro at om du er gravid, er Doc Morris helt grei å bruke. For nå bør det jo kanskje komme en ganske klar strek? Men hvis det kommer en som er så svak at du må åpne dekselet for å se bedre, ville jeg vært skeptisk. Hilsen en som har brent seg på Doc Morris før :P Masse lykke til i alle fall!!

Åå, jeg er så spent på den testen! Har du tatt den enda? Finn deg noe strøm til denna PCen da! Haha :)

Drit og møkk altså!!! :(

Hei! Velkommen tilbake:) Håper ferien har vært fin! Utrolig uflaks med fryseren, typisk at det skjer mens man er på ferie!

Høres ut som en god plan å begynne å tempe igjen.:)

Velkommen hjem igjen! Litt av en velkomst å komme hjem til da.. :P Håper den nye planen fører til mindre forvirring og mer kontroll :D

Back
Topp