Jaaa

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Da har jeg fått henvisning for pga tidlig ultralyd. Jeg håper jeg får noe i løpet av neste uke, og kanskje en til etter det. Er bare 5+0 i dag, men jeg er sååå bekymret over exu at det går ut over hverdagen min.

Så er spent og nervøs på en gang. Håper de ringer meg kjapt og gir meg en time som jeg kan forholde meg til!
 
Da har jeg fått henvisning for pga tidlig ultralyd. Jeg håper jeg får noe i løpet av neste uke, og kanskje en til etter det. Er bare 5+0 i dag, men jeg er sååå bekymret over exu at det går ut over hverdagen min.

Så er spent og nervøs på en gang. Håper de ringer meg kjapt og gir meg en time som jeg kan forholde meg til!
Så fint at du fikk time til tul:)
Har du symptomer på exu eller få graviditetssymptomer?
 
Så fint at du fikk time til tul:)
Har du symptomer på exu eller få graviditetssymptomer?
Ja, det var bra :happy:

Har ikke symptomer på exu, jeg er bare redd for det. Og så har jeg fått mindre graviditetssymptomer.

Jeg er bare supernervøs og trenger TUL for å enten avkrefte eller bekrefte tankene mine.
 
Da kan vi være redde for exu sammen. Jeg vet ikke hvorfor jeg er så redd for det, men jeg har spottet litt brunt/rosa og hatt litt småvondt i magen og ryggen. Krysser fingrene for at det sitter på rett plass!
 
Da kan vi være redde for exu sammen. Jeg vet ikke hvorfor jeg er så redd for det, men jeg har spottet litt brunt/rosa og hatt litt småvondt i magen og ryggen. Krysser fingrene for at det sitter på rett plass!
Huff så kjedelig med spotting. Det er sååå unødvendig spotte under et svangerskap! Selv om jeg vet at det er normalt og ufarlig, så hadde jeg freaket ut om drt hadde skjedd meg :wideyed: Vondtene dine kan være vanlige da, ligamentsmerter og bekkensmerter? :Heartred
 
Back
Topp