ja

Kaysa86

Elsker forumet
her var det ikke mye liv.....

Niks. Litt trist egentlig=/

ja, det er det emoticon

jeg har sendt forespørsel på det nye forumet, men har ikke fått noe svar. tar det som et hint da.

wooot? trodde det nya forumet va for alle eg. det nya e uansett kjedeli og treeeeigt!

Veldig trist at november og desember dør ut på bv... Jeg har hengt mest inne på desember siden det var det jeg ventet, men har jo lest med hos dere siden jeg fikk november jente...Men å bl med på hemmelig forhum hos dere blir litt 'feil'..... Så trist at det skjer så lite her nå...

Kaysa86 skrev:
jeg har sendt forespørsel på det nye forumet, men har ikke fått noe svar. tar det som et hint da.

Må du ikke hoppe til noen konklusjoner nå da,frøken!!
Du ER alt godkjent der inne,så hva som er grunnen til at du ikke komme deg inn,det aner jeg faktisk ikke.... emoticon Du får evt lage en ny bruker,å satse på den futter,hehe.

JA,forumet er for ALLE oss her på november altså,er jo derfor det ble laget.

Som sagt, de fleste nov jentene er inne på det andre forumet....er ingen som blir utelukket. Har du prøvd å logge deg inn Kaysa? selvom du ikke har fått bekreftelse?

Det er et lukket forum så ingen andre som kan snike annet enn de som er medlemmer. Det er mange av oss som setter pris på det, også flere som har kommet frem og er mer aktive enn de har vært her inne på bv på grunn av dette.

Det ligner også dessuten mer på det gamle forumet. Jeg synes ikke det er kjedelig, og går heller ikke treigt hos meg....

Alle som har sendt har fått, alle som har sendt har fått godkjenning. Vi driver faktisk ikke å plukker ut brukere.

Når du trykker linken da, hvor havner du? Kommer du ikke på forsiden, hvor du må trykke inn brukernavn og passord?

En fordel er jo heller å gi beskjed til noen, så vi vet om det. Ikke bare trekke konklusjoner utav lufta. For du har vært godkjent ganske lenge, og ligger på medlemslista vår. Mer kan ikke VI gjøre akkurat.

Om du ikke kommer gjennom, gjerne det funker med å skrive du har glemt passord greia. Eller prøve på nytt som Nøtte skriver.

Må bare joine Marihøna. Du "tilhører" jo oss. Bare koselig det da :)

kjedeligt her inne... nesten ingen som skriver noe lengeremoticon

Har dødd helt ut:(

Mhm - feiler deg Nøtte, som kommer med tips til en annen måte å løse det på enn den som skapte misnøye - og så på et ANNET terminforum enn ditt eget da! Synes virkelig du fortjener en smekk på begge fingra! Fysjogisj! Du som har laget ditt eget lille eksklusive forum, der BARE de som sender blomster til deg og slikker deg på tærne får lov til å komme inn! Skal vel ikke snakke noe du nei...!

You sico sier bare jeg....

emoticon

frøken Andersen* skrev:
Nå er det noe jeg ikke har fått med meg.. Å komme seg inn på det nye forumet? Trenger detaljer ;)

Pm sendt....SI fra om pm ikke kommer frem da...Er jo enda klikk her på bv....

Mhm, litt sånn som din...

[Lottis] skrev:
Nøtteknekkern skrev:
Kaysa86 skrev:

Du ER alt godkjent der inne,så hva som er grunnen til at du ikke komme deg inn,det aner jeg faktisk ikke.... emoticon Du får evt lage en ny bruker,å satse på den futter,hehe.

Wow, snakk om å kaste sten i glasshus når det kommer til å hoppe til konklusjoner.
Du og en del andre klarte å slakte et forum dere ikke ante kriteriene for.
Folk antok akkurat de samme tingene der, at de ble utestengt osv - uten at det var reellt.
Det skapte harnisk, og du hang deg også på - enda det ikke angikk deg.
Til og med på deres egne lukkede forum har dere måttet kommentere oss.
Snakk om å være skinnhellig. Kos med misnøye er det visst noe som heter.

Måtte bare. Isj.

Hehehe,uff....Vet det er lemmenår,meneh......

Nøtteknekkern skrev:
[Lottis] skrev:
Nøtteknekkern skrev:
Kaysa86 skrev:

Wow, snakk om å kaste sten i glasshus når det kommer til å hoppe til konklusjoner.
Du og en del andre klarte å slakte et forum dere ikke ante kriteriene for.
Folk antok akkurat de samme tingene der, at de ble utestengt osv - uten at det var reellt.
Det skapte harnisk, og du hang deg også på - enda det ikke angikk deg.
Til og med på deres egne lukkede forum har dere måttet kommentere oss.
Snakk om å være skinnhellig. Kos med misnøye er det visst noe som heter.

Måtte bare. Isj.

Hehehe,uff....Vet det er lemmenår,meneh......

lemmenår:p

*BÆÆÆNG*

[Lottis] skrev:
Guri, jeg er glad jeg tilhører desemberjentene.
Det var ikke jeg som kritiserte dere.
Jeg kritiserte noe en enkelt hadde gjort.
Å kalle meg syk av den grunn....

Var ikke sint heller, Nøtteknekkern. Bare litt provosert.
Skal holde meg unna.

Det er tilatt ;)

Back
Topp