Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har sendt forespørsel på det nye forumet, men har ikke fått noe svar. tar det som et hint da.Kaysa86 skrev:
Du får evt lage en ny bruker,å satse på den futter,hehe.Nå er det noe jeg ikke har fått med meg.. Å komme seg inn på det nye forumet? Trenger detaljer ;)frøken Andersen* skrev:
[Lottis] skrev:Nøtteknekkern skrev:jeg har sendt forespørsel på det nye forumet, men har ikke fått noe svar. tar det som et hint da.Kaysa86 skrev:
Må du ikke hoppe til noen konklusjoner nå da,frøken!!
Du ER alt godkjent der inne,så hva som er grunnen til at du ikke komme deg inn,det aner jeg faktisk ikke....Du får evt lage en ny bruker,å satse på den futter,hehe.
JA,forumet er for ALLE oss her på november altså,er jo derfor det ble laget.
Wow, snakk om å kaste sten i glasshus når det kommer til å hoppe til konklusjoner.
Du og en del andre klarte å slakte et forum dere ikke ante kriteriene for.
Folk antok akkurat de samme tingene der, at de ble utestengt osv - uten at det var reellt.
Det skapte harnisk, og du hang deg også på - enda det ikke angikk deg.
Til og med på deres egne lukkede forum har dere måttet kommentere oss.
Snakk om å være skinnhellig. Kos med misnøye er det visst noe som heter.
Måtte bare. Isj.
Nøtteknekkern skrev:[Lottis] skrev:Nøtteknekkern skrev:jeg har sendt forespørsel på det nye forumet, men har ikke fått noe svar. tar det som et hint da.Kaysa86 skrev:
Må du ikke hoppe til noen konklusjoner nå da,frøken!!
Du ER alt godkjent der inne,så hva som er grunnen til at du ikke komme deg inn,det aner jeg faktisk ikke....Du får evt lage en ny bruker,å satse på den futter,hehe.
JA,forumet er for ALLE oss her på november altså,er jo derfor det ble laget.
Wow, snakk om å kaste sten i glasshus når det kommer til å hoppe til konklusjoner.
Du og en del andre klarte å slakte et forum dere ikke ante kriteriene for.
Folk antok akkurat de samme tingene der, at de ble utestengt osv - uten at det var reellt.
Det skapte harnisk, og du hang deg også på - enda det ikke angikk deg.
Til og med på deres egne lukkede forum har dere måttet kommentere oss.
Snakk om å være skinnhellig. Kos med misnøye er det visst noe som heter.
Måtte bare. Isj.
Hehehe,uff....Vet det er lemmenår,meneh......
Guri, jeg er glad jeg tilhører desemberjentene.[Lottis] skrev:
Det var ikke jeg som kritiserte dere.
Jeg kritiserte noe en enkelt hadde gjort.
Å kalle meg syk av den grunn....
Var ikke sint heller, Nøtteknekkern. Bare litt provosert.
Skal holde meg unna.