Ja nå er våren her og 17 mai nærmer seg..

Takk :) nå skal jeg til legen på mandag og om jeg blir videre sykemeldt gidder jeg ikke stresse veldig med klær kjenner jeg haha :P

Hehe, forståelig :)
Jeg er bare glad for å slippe.. Reiser bort og melder oss ut av hele feiringa i år :)

Kommer nok ikke inn i bunaden i år, så jeg er også på leting etter en fin kjole, håper jeg finner noe snart :)

Elsker 17 mai☺har kjøpt en blå kjole på zalando som jeg skal bruke og noen kilehælsko om det passer enda☺blitt hoven i beina..skal i konfirmasjon 7 juni så greit å ha noe litt fint☺

Vedlegg

• 1429401915962.jpg
    1429401915962.jpg
    8,2 KB · Visninger: 25
  • 1429401926873.jpg
    1429401926873.jpg
    1,5 KB · Visninger: 23
Elsker 17 mai☺har kjøpt en blå kjole på zalando som jeg skal bruke og noen kilehælsko om det passer enda☺blitt hoven i beina..skal i konfirmasjon 7 juni så greit å ha noe litt fint☺
Så fin den var!! Vet du hvordan den er i str?

Den var veldig fin! :)

Den var faktisk nydelig. Vi har selv konfirmant og jeg har ikke funnet den perfekte kjolen enda. Går denne over el under kneet?

Back
Topp