Lykke til
Takk nå skal jeg til legen på mandag og om jeg blir videre sykemeldt gidder jeg ikke stresse veldig med klær kjenner jeg haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til
Takk nå skal jeg til legen på mandag og om jeg blir videre sykemeldt gidder jeg ikke stresse veldig med klær kjenner jeg haha
Hehe, forståelig
Jeg er bare glad for å slippe.. Reiser bort og melder oss ut av hele feiringa i år
Ja jeg misunner deg den turen Jeg skal ut å se på toget jeg da siden frøkna går
Ja, du må jo nesten få med deg det
Fra og med neste år blir det nok tradisjonsfeiring på oss hvert år
Ja det liker jeg å få med meg
Ja 17 mai blir som regel barnas dag når de er kommet til verden
Så fin den var!! Vet du hvordan den er i str?Elsker 17 mai☺har kjøpt en blå kjole på zalando som jeg skal bruke og noen kilehælsko om det passer enda☺blitt hoven i beina..skal i konfirmasjon 7 juni så greit å ha noe litt fint☺
Elsker 17 mai☺har kjøpt en blå kjole på zalando som jeg skal bruke og noen kilehælsko om det passer enda☺blitt hoven i beina..skal i konfirmasjon 7 juni så greit å ha noe litt fint☺
Så fin den var!! Vet du hvordan den er i str?
Elsker 17 mai☺har kjøpt en blå kjole på zalando som jeg skal bruke og noen kilehælsko om det passer enda☺blitt hoven i beina..skal i konfirmasjon 7 juni så greit å ha noe litt fint☺