Ja nå er våren her og 17 mai nærmer seg..

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Så hva i alle dager skal dere ha på dere?

Jeg kan glemme å få på meg bunaden, så skal jeg på jobb. Jeg er ganske så lav og alt for brei så føler meg ikke vel i store klær samtidig så liker jeg ikke fotside kjoler, knelangt pleier jeg å se teit ut i. Jeg må ha noe som ikke er veldig utringet, ikke helt bare skuldre men ikke lange armer og jeg må ha flate gode sko på meg siden jeg skal holde ut 7,5 time på jobb og se barnetoget før jeg drar på jobb. Noen tips der ute? Haha

Vi skal ikke feire noe spess i år. Reiser på hytta rett og slett.. Siste barnløse 17.mai skal vi ha helt for oss selv :D
Skulle vi vært hjemme og sett på tog og denslags hadde jeg hatt et klesproblem jeg og :p

Jeg har liksom ikke noe valg jeg da, siden jeg skal på jobb. Men det hørtes veldig deilig ut å droppe hele 17 mai egentlig :P

Har ikke tenkt så langt enda, men har et par elastiske kjoler som jeg er ganske sikker på skal passe. Bruker å ta det som drt kommer jeg da, og tar på meg det jeg føler for akkurat den dagen:D

Hva med en tights og en tunika? :) eller en fin topp og en åpen blazer? jeg hadde gjerne droppet 17. Mai, men guttungen må få feire :), jeg har en kjole fra h&m med lange armer jeg tenkte å bruke, er ikke gravidkjole og den er mer til hverdags egentlig, men stæsjer opp med litt smykker :p

c213af551d3324309d2997912bbb3109

Denne har jeg kjøpt meg. Skal bruke den neste helg og da til 17.mai og ellers som somerkjole :) mammashop.net, betalte kr.599 :)
Skal ha en hvit bolero/pen hvit cardigan og pumps til :)

Takk ;) Aldri hatt plagg meg prikker på før, men denne likte jeg veldig godt,og sitter veldig fint på, og sitter finere og finere jo større magen blir også vil jeg tro :)

Hva med en tights og en tunika? :) eller en fin topp og en åpen blazer? jeg hadde gjerne droppet 17. Mai, men guttungen må få feire :), jeg har en kjole fra h&m med lange armer jeg tenkte å bruke, er ikke gravidkjole og den er mer til hverdags egentlig, men stæsjer opp med litt smykker :p

Nei jeg vil helst unngå tights og tunika da jeg ikke føler meg vel i tunikaer.

Om jeg ikke finner noe annet så må det bli bukse, topp og evt en cardigan. Er liksom så kjedelig å bruke masse penger på klær jeg aldri kommer til å bruke igjen også :P

Jeg er stadig på jakt! Gubben har fått seg bunad, så føler jeg må ha noe fint sånn at jeg kler å stå ved hans side ;) Heheh :P

Har en lang, fotsid kjole jeg kjøpte i fjor, prøvde den i går og har god plass til mage.

Skal først på jobb så da blir det vanlige klær. Men ska se om jeg finner en kjole jeg kan ha til middag og dåp helga etter :)

Festdrakt her :)

Back
Topp