Ikke i bruk
Forumet er livet
Sjekk koffeininnholdet i den og regn utHvordan er det med iskaffe? Fant ikke noe info om mengde på pakken Drikker ikke kaffe og røyker ikke, men iskaffe er gullBle hekta i forrige permisjon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekk koffeininnholdet i den og regn utHvordan er det med iskaffe? Fant ikke noe info om mengde på pakken Drikker ikke kaffe og røyker ikke, men iskaffe er gullBle hekta i forrige permisjon
Hæ, kan man spise stekt/oppvarmet spekeskinke og salami?? Halleluja!Enig, salami er et savn akkurat nå[emoji5] Ikke tenkt på at man kan varme det i ostesmørbrød, blir jo samme som spekeskinke på pizza (som jeg visste gikk)[emoji5][emoji108] Liker ikke blåmuggost, men Rema 1000 har en nydelig blåmugg-dip som vi pleier å bruke på burgere. Savn[emoji85]
Fra en kaffoman til en annen: Jeg har lest at for mye kaffe kan gå ut over babyens vekst, at det hemmer fosterveksten...Er det farlig å drikke mer enn to kopper kaffe pr. dag? Hva er faren med å drikke for mye kaffe?
Hilsen kaffoman[emoji28][emoji85]
Lurt! Synes kaffetørsta er verst i starten, og håper på samme effekt som i forrige svangerskap der lysten på kaffe forsvant helt etterhvert.Fra en kaffoman til en annen: Jeg har lest at for mye kaffe kan gå ut over babyens vekst, at det hemmer fosterveksten...
Trikset mitt er å drikke halv kopp når jeg vanligvis ville ha drukket en hel. Og da kan jeg unne meg det opptil 3 ganger om dagen (ca 1 dl per kopp).
Hvordan er det med iskaffe? Fant ikke noe info om mengde på pakken Drikker ikke kaffe og røyker ikke, men iskaffe er gullBle hekta i forrige permisjon
Man kan jo ikke LEVE lengre som gravid om man skal følge «boka».