Ja-mat og nei-mat.

Enig, salami er et savn akkurat nå[emoji5] Ikke tenkt på at man kan varme det i ostesmørbrød, blir jo samme som spekeskinke på pizza (som jeg visste gikk)[emoji5][emoji108] Liker ikke blåmuggost, men Rema 1000 har en nydelig blåmugg-dip som vi pleier å bruke på burgere. Savn[emoji85]

Enig, salami er et savn akkurat nå[emoji5] Ikke tenkt på at man kan varme det i ostesmørbrød, blir jo samme som spekeskinke på pizza (som jeg visste gikk)[emoji5][emoji108] Liker ikke blåmuggost, men Rema 1000 har en nydelig blåmugg-dip som vi pleier å bruke på burgere. Savn[emoji85]
Hæ, kan man spise stekt/oppvarmet spekeskinke og salami?? Halleluja!

Ingen kaffe, alkohol, snus, røyk eller sukker her i gården. Har generelt hatt dårlig matlyst en ukes tid nå. Jeg kommer også til å savne spekemat, og at kjøtt må være helt gjennomstekt.

Er det farlig å drikke mer enn to kopper kaffe pr. dag? Hva er faren med å drikke for mye kaffe?

Hilsen kaffoman[emoji28][emoji85]

Er det farlig å drikke mer enn to kopper kaffe pr. dag? Hva er faren med å drikke for mye kaffe?

Hilsen kaffoman[emoji28][emoji85]
Fra en kaffoman til en annen: Jeg har lest at for mye kaffe kan gå ut over babyens vekst, at det hemmer fosterveksten...

Trikset mitt er å drikke halv kopp når jeg vanligvis ville ha drukket en hel. Og da kan jeg unne meg det opptil 3 ganger om dagen (ca 1 dl per kopp).

Fra en kaffoman til en annen: Jeg har lest at for mye kaffe kan gå ut over babyens vekst, at det hemmer fosterveksten...

Trikset mitt er å drikke halv kopp når jeg vanligvis ville ha drukket en hel. Og da kan jeg unne meg det opptil 3 ganger om dagen (ca 1 dl per kopp).
Lurt! Synes kaffetørsta er verst i starten, og håper på samme effekt som i forrige svangerskap der lysten på kaffe forsvant helt etterhvert.

Hvordan er det med iskaffe? Fant ikke noe info om mengde på pakken Drikker ikke kaffe og røyker ikke, men iskaffe er gull ❤️ Ble hekta i forrige permisjon

Står på pakken at en tine iskaffe innholder koffein tilsvarende en kopp kaffe
Måtte dobbeltsjekke selv da jeg hamstra inn nå når de var 10 kr

Jeg har spist mye spekeskinke nå i varmen og kommer til å savne spekeskinke med brie [emoji22] gleder meg allerede til skive med salami på føden

Jeg kommer til å savne chevre mest. Og et glass vin i solskinnet :)

Skal på cruice i sommer, og bekymrer meg litt for maten. Myndighetene gir jo råd om å unngå salat i utlandet. Man kan ikke vite om det er jordbakterier på den. En annen ting man skal være forsiktig med er lunka mat. Og der vil det sikkert være mye buffet-mat som har ligget framme lenge.. begynner å lure på hva jeg faktisk kan spise :wtf:

Her blir røkt laks savnet til eggerøren...! Salami elsker jeg i graviditetene, så det stekes stadig til frokost hehe.. Ellers bruker jeg hverken alkohol, snus, røyk, kaffe, myke oster og flere andre ting på listen, så det er laks og fersk spekemat jeg har savnet mest før..

Jeg slutta å vape samme dag som jeg testa positiv...nå er jeg over det verste nikotinsuget ! Jeg hadde tenkt å savne maki og sashimi men nå trenger jeg visst ikke det :D !!! Men tørr hvitvin....det gleder jeg meg på å smake igjen etter fødsel

Back
Topp