Ja-mat, nei-mat og MÅ HA- mat!

Jeg craver vann, av alle ting Jeg er typen som til vanlig må ha smak i vannet for å drikke nok, mens nå må jeg begrense meg for ikke å drikke for mye (uten smak):p

Haha :joyful: sikkert ikke det værste det, eller hva tenker du? Ble du lei av gulrøtter? :D

Det var helt greit det! Ikke det verste jeg kunne blitt fysen på! Satt noen ganger i senga på nattestid og knasket gulrøtter :joyful: mannen ble ikke sendt på butikken for å kjøpe is liksom, men gulrøtter! :dead: Haha :joyful: og nei, jeg er ikke lei gulrøtter! :happy:

Jeg craver vann, av alle ting Jeg er typen som til vanlig må ha smak i vannet for å drikke nok, mens nå må jeg begrense meg for ikke å drikke for mye (uten smak):p

Det er jo fantastisk! Så godt som alle drikker for lite vann - og vi i Norge er noen av verstingene (utrolig nok med tanke på hvor bra vann vi har).. skal mye til å drikkes for mye - hvis du drikker til du blir kvalm så kan du ha oppnådd det :joyful: ellers er det bare å drikke på! Ekstra viktig nå som vi er gravide. Skyller ut toksiner og andre ting. :happy:

Det var helt greit det! Ikke det verste jeg kunne blitt fysen på! Satt noen ganger i senga på nattestid og knasket gulrøtter :joyful: mannen ble ikke sendt på butikken for å kjøpe is liksom, men gulrøtter! :dead: Haha :joyful: og nei, jeg er ikke lei gulrøtter! :happy:
Slår et slag for mer gulrotcraving :happy090

Har enda ikke merket veldige til cravings, men regner nok med at dette er noe som kommer etter hvert :p

Her er det en kombinasjon av agurk og salte padder tingen - mest fordi jeg er så vannvittig kvalm hele tiden :wideyed::depressed: og iskalde druer fra kjøleskapet

Er på sylteagurkkjøret igjen. Det var jeg sist også.

Jeg har ingenting jeg har craving etter og hadde det aldri i de andre svangerskapene.

men jeg har litt ekstra lyst på sushi for tiden. Tror det er fordi det er så rent så jeg føler ikke det gjør meg kvalm

Har plutselig ikke samme søtsug som før ;) Kan fint stå over sjokolade, og jeg elsker egentlig sjokolade! :hilarious: Sterk mat frister heller ikke så mye.

Dilla på klementiner!

Hehe, klementiner her også! Takler dessverre ikke kaffe lenger, men men..

Ikke så mye som frister egentlig.. :hungover:
Jeg eeeelsker vanligvis kaffe. Nå er det ikke fult så godt..

Alt med jordbær her! Frossen jordbærsmoothie, jordbærsyltetøy på grøten, spiste en hel kurv jordbær igår :p:p

1 svangerskap hadde jeg cravings på sjokolade og coca cola.
Svangerskap 2 ingenting.
Svangerskap 3 hadde jeg på gulrøtter, agurk og eplejuice.

Hittil spiser jeg alt og mer til :dead: gjenstår å se om det dukker opp noe cravings etterhvert

Har avsmak på gulost som pålegg. Normalt sett er det bare det jeg spiser til frokost og lunsj, men nå brekker jeg meg nesten av det. Var samme greia sist jeg var gravid også. Smeltet ost går fint :p

Back
Topp