Ja-mat, nei-mat og MÅ HA- mat!

Herregud, kom nettopp hjem fra middag med jentegjengen som ikke vet noe enda (kun 5+0). Det var hjemmelaga soppstuing, potetmos og svinefilet som var stekt i panna. Denne var ikke blodig, men rosa inni! Jeg åt og kosa meg uten å tenke noe over det helt til jeg kom hjem. Alt vi skal spise fremover skal vel være helt gjennomstekt? Fikk helt noia :O

Herregud, kom nettopp hjem fra middag med jentegjengen som ikke vet noe enda (kun 5+0). Det var hjemmelaga soppstuing, potetmos og svinefilet som var stekt i panna. Denne var ikke blodig, men rosa inni! Jeg åt og kosa meg uten å tenke noe over det helt til jeg kom hjem. Alt vi skal spise fremover skal vel være helt gjennomstekt? Fikk helt noia :O

Det går nok helt fint, det er vel uansett bare plommesekken som er næring nå i starten?

Jeg har spist brødskive med kaviar og ost til frokost i minst ett år, men i dag bydde skiva meg skikkelig imot. Kan ha noe med at jeg har smaken av gammel pengepung i munnen, men uansett litt rart.

Jeg har spist uforholdsmessig mye spinat de siste ukene. Spinat er alltid overraskende godt, men nå har jeg stått inni kjøleskapet med never fulle av spinatblader hver kveld.

Jeg har spist brødskive med kaviar og ost til frokost i minst ett år, men i dag bydde skiva meg skikkelig imot. Kan ha noe med at jeg har smaken av gammel pengepung i munnen, men uansett litt rart.

Det smaken hadde jeg i første svangerskapet. Nå har den begynt å komme igjen

Dilla på Jarlsberg! Og det er en ost jeg vanligvis ikke er noe glad i.

Heldigvis ikke fått noen cravings eller ting jeg ikke klarer foreløpig, men forrige gang gikk det mye i sånne laaaange poser popcorn :hilarious:

Jeg har fått dilla på POTET! :hilarious: Har vi potet til middag, så spiser jeg helst potet jeg altså; kokt potet uten saus - bare potet! :hilarious::hilarious:

Jeg blir overasket hvis sjokolade ikke blir en craving fremover, den har alltid vært på cravinglista mi når jeg har pms. Men egentlig hadde det vært fint om jeg cravet på noe annet etterhvert. Vi får se! Krysser fingrene for gulrøtter eller noe annet sunt! :p

Har spist en god del frukt i de siste dagene :woot: Der det er pære, banan og druer som gjelder mest

Det er så kjipt! :arghh: Begynner omsider å få smak på sjokolade igjen, men salt foretrekkes definitivt :p Ristede maiskorn er storfavoritt!

Det var jeg hekta på forrige svangerskap :D Alt som var salt var godt, på et tidspunkt spiste jeg det mannen kalte salt med egg :hilarious: er visst et kjerringråd at man venter gutt når man har lyst på salt, jente når man har lyst på søtt, og det stemte for meg sist.

Jeg må ha klementiner :)
Kjøpte 7-8 stykker istad , men de har jeg og snart 3 åringen spist opp :)

Kjenner ikke cravinga til nå, regner med det kommer etter hvert... Men kjenner jeg må finne en god rutine om morningen, er uggen en god stund før det gir seg... Er ikke så lett å få i seg frokost, men det er det eneste som hjelper når jeg er uggen. Må finne noe som frister:hilarious:

Jeg blir overasket hvis sjokolade ikke blir en craving fremover, den har alltid vært på cravinglista mi når jeg har pms. Men egentlig hadde det vært fint om jeg cravet på noe annet etterhvert. Vi får se! Krysser fingrene for gulrøtter eller noe annet sunt! :p

Haha, jeg har cravet gulrøtter i to graviditeter :joyful:

Merker ikke noe til cravinger enda.. Men må bare legge til noe.. Glass og kopper vasket i oppvaskmaskin på jobb lukter nå vondt :wacky:
Må vaske alt godt for hånd med zalo:laughing025

Forrige svangerskap syntes jeg filterkaffe smakte parfyme.. Ble kvalm av lukten. Enda sååå kaffe tørst jeg er. Gikk med pulverkaffe da:knegg:

Jeg vil ikke ha mat.... ingenting er godt, men kan spiser potet uten å reagere dårlig på de. Resten kan bare kastes bort for min del.
Manen kom hjem med en kinder sjokolade, som jeg vanligvis elsker, prøvde å spise litt og det gikk ikke bra :dead:

Back
Topp