mamma2019
Blir kjent med forumet
Samme herJulebrus går ned på høykant for tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud, kom nettopp hjem fra middag med jentegjengen som ikke vet noe enda (kun 5+0). Det var hjemmelaga soppstuing, potetmos og svinefilet som var stekt i panna. Denne var ikke blodig, men rosa inni! Jeg åt og kosa meg uten å tenke noe over det helt til jeg kom hjem. Alt vi skal spise fremover skal vel være helt gjennomstekt? Fikk helt noia :O
Jeg har spist brødskive med kaviar og ost til frokost i minst ett år, men i dag bydde skiva meg skikkelig imot. Kan ha noe med at jeg har smaken av gammel pengepung i munnen, men uansett litt rart.
Det er så kjipt! Begynner omsider å få smak på sjokolade igjen, men salt foretrekkes definitivt Ristede maiskorn er storfavoritt!
Jeg blir overasket hvis sjokolade ikke blir en craving fremover, den har alltid vært på cravinglista mi når jeg har pms. Men egentlig hadde det vært fint om jeg cravet på noe annet etterhvert. Vi får se! Krysser fingrene for gulrøtter eller noe annet sunt!
Haha sikkert ikke det værste det, eller hva tenker du? Ble du lei av gulrøtter?Haha, jeg har cravet gulrøtter i to graviditeter