Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahha. Charming
Jeg er 30 uker og går faktisk med høye hæler ute enda.. Vi snakker om å kompensere bredden med høyden?![]()
åå?? kjenner du det ikke i hofter og rygg og rumpe og over alt ? vil ikke gå i joggesko engang![]()
Nei, kjenner ikke så mye.. Noen er jo ikke så høy hæl på da, men har også et par med sånn kilehæl.. De er ikke så vonde å gå påVar hos legen i går. Han så litt rart på meg når jeg kom inn med klikklakklyd og kulemage
![]()
haha synes det bare er kanon tøft jeg! gøy at formen din er så pass god at det går ann at du går på høye hæler ^^
Jeg har jo megabekkenløsning så høye hæler utgår, men måååå føle meg litt fresh, så her har jeg kjøpt meg fine sko som har gummisåle
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Huff.. Ikke så lett å få med seg altHihi godt du har gravid unnskyldningenhehe eg gjekk med buksen på vrangen hinn dagen
tihi
Haha nei godt den skulle av igjen med engang eg kom på jobb og det var mannen som løp inn i bhg med storebrorHuff.. Ikke så lett å få med seg altslitsomt nok å dra på seg buksene for tiden..
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Hahha. Charming
Jeg er 30 uker og går faktisk med høye hæler ute enda.. Vi snakker om å kompensere bredden med høyden?![]()
Misunnelig.... For en skoelsker som meg som synes desto høyere jo bedre er det fullstendig krise å konstant gå rundt med joggesko som ikke er knyttet for jeg når ikke ned lenger..
Jeg har kjøpt meg ett par sko, nevnte jeg ETT PAR? ...siden jeg ble gravid og det var selvfølgelig joggesko. Mannen er så klart storfornøyd med at jeg har en pause fra å kjøpe 5-6 par i mnd![]()