Ja, jeg er gravid.....

Snufla

Elsker forumet
Gikk på do for snart 10 gang i sta og såg med selv i speilet.. Hva såg jeg der?
Jo, et usminket ansikt med ugredd hår ooooog SJOKOLADE flekker på brystet.. Klokka er ikke halv elleve en gang, men det er jo fredag og jeg ER vist gravid :p

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Haha nå måtte jeg le litt høyt her. Er somregel det samme som her. Bare minus sjokoladen da.

He he he he, fantastisk ;) Nå måtte jeg le høyt, for jeg tenkte nøyaktig det samme i dag på vei til bhg :p Usminket og lue på for å skjule det UTROLIG bustete håret :rolleyes: he he

Bor i joggeklær hjemme,så kjenner den følelsen,jeg føler meg ikke akkurat super fresh i dette svangerskapet--hehe

hahahhahha!!!! kjenner meg så ALTFOR godt igjen!! Skjerpet meg litt da, da jeg også oppdaget FHM-kalenderen med nakne damere hengende på hobbyrommet til sambo.. hahahaha..!!

Hahha. Charming :D

Jeg er 30 uker og går faktisk med høye hæler ute enda.. Vi snakker om å kompensere bredden med høyden? :D

Jeg er 30 uker og går faktisk med høye hæler ute enda.. Vi snakker om å kompensere bredden med høyden? :D

åå?? kjenner du det ikke i hofter og rygg og rumpe og over alt ? vil ikke gå i joggesko engang :P

åå?? kjenner du det ikke i hofter og rygg og rumpe og over alt ? vil ikke gå i joggesko engang :p

Nei, kjenner ikke så mye.. Noen er jo ikke så høy hæl på da, men har også et par med sånn kilehæl.. De er ikke så vonde å gå på :) Var hos legen i går. Han så litt rart på meg når jeg kom inn med klikklakklyd og kulemage :P

Nei, kjenner ikke så mye.. Noen er jo ikke så høy hæl på da, men har også et par med sånn kilehæl.. De er ikke så vonde å gå på :) Var hos legen i går. Han så litt rart på meg når jeg kom inn med klikklakklyd og kulemage :p

haha synes det bare er kanon tøft jeg! gøy at formen din er så pass god at det går ann at du går på høye hæler ^^

haha synes det bare er kanon tøft jeg! gøy at formen din er så pass god at det går ann at du går på høye hæler ^^

Ja, det er sant. Hadde jo ikkje gjort det om det hadde vært ubehagelig :) Så får vi se hvor lenge jeg orker. Blir en del joggesko også, men er jo kjekt å pynte seg litt da :)

Jeg har jo megabekkenløsning så høye hæler utgår, men måååå føle meg litt fresh, så her har jeg kjøpt meg fine sko som har gummisåle :)

Jeg har jo megabekkenløsning så høye hæler utgår, men måååå føle meg litt fresh, så her har jeg kjøpt meg fine sko som har gummisåle :)

det hørtes lurt ut! Jeg bor i joggesko :P haha! behagelig er det da ;)

Er som regel det jeg ser i speilet jeg ser i hver dag.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hihi godt du har gravid unnskyldningen:D hehe eg gjekk med buksen på vrangen hinn dagen:p tihi

Huff.. Ikke så lett å få med seg alt :p slitsomt nok å dra på seg buksene for tiden..

Haha nei godt den skulle av igjen med engang eg kom på jobb og det var mannen som løp inn i bhg med storebror;)

Det er sånn vi skal ha det no :) jeg orker ikke å ordne meg så lenge jeg ikke skal ut eller venter besøk..

Misunnelig.... For en skoelsker som meg som synes desto høyere jo bedre er det fullstendig krise å konstant gå rundt med joggesko som ikke er knyttet for jeg når ikke ned lenger..
Jeg har kjøpt meg ett par sko, nevnte jeg ETT PAR? ...siden jeg ble gravid og det var selvfølgelig joggesko. Mannen er så klart storfornøyd med at jeg har en pause fra å kjøpe 5-6 par i mnd ;)

Misunnelig.... For en skoelsker som meg som synes desto høyere jo bedre er det fullstendig krise å konstant gå rundt med joggesko som ikke er knyttet for jeg når ikke ned lenger..
Jeg har kjøpt meg ett par sko, nevnte jeg ETT PAR? ...siden jeg ble gravid og det var selvfølgelig joggesko. Mannen er så klart storfornøyd med at jeg har en pause fra å kjøpe 5-6 par i mnd ;)

Haha! Skjønner at mannen et fornøyd! Her var mannen like fornøyd da vi var i Manchester og det var han som shoppet.. Jeg brukte nesten ingenting..

Back
Topp