Ja da var det

snoopy81

Forelsket i forumet
over for denne gangen også. Fikk blendahvit test idag, rugedag 12. Hvis jeg hadde vært gravid så hadde den nok vist det[:(]

Tror aldri denne kroppen kommer til å bli gravid jeg[:(][:(][:(]

ORIGINAL: Serene

åå nei snoopy81 [:(]
uff det var ikke sånn det skulle gå [:(]
sender mange trøste klemmer

Signerer.

Neeeeei! Det er ikke lov [:(] Du skulle jo få positiv test nå [:(] Det er så utrolig urettferdig det her, og jeg har ikke ord! [:(] Snoopy'n min, mange klemmer din vei selv om det ikke hjelper stort. Det eneste positive oppe i alt det her er at du fikk mange egg på frys, og der ligger nok alle gulleggene [;)]

Satser selvsagt på at det skjer et mirakel med neste test som du må ta på dag 14 - man vet jo aldri snuppa mi. [;)] Krysser fingrene for at det skal skje mirakler på din front de neste dagene!

Så leit[:(] Men en gang skal nok du også bli gravid[:)][:)] Krysser fingre for fryseeggene, eller for tidlig testing...

ånei [&o] sender deg en stor klem og et ønske om lykke til neste gang. 

ORIGINAL: Lille Mille

Neeeeei! Det er ikke lov [:(] Du skulle jo få positiv test nå [:(] Det er så utrolig urettferdig det her, og jeg har ikke ord! [:(] Snoopy'n min, mange klemmer din vei selv om det ikke hjelper stort. Det eneste positive oppe i alt det her er at du fikk mange egg på frys, og der ligger nok alle gulleggene [;)]

Satser selvsagt på at det skjer et mirakel med neste test som du må ta på dag 14 - man vet jo aldri snuppa mi. [;)] Krysser fingrene for at det skal skje mirakler på din front de neste dagene!

Signerer å sender en STOR KLEM snuppa mi!

ORIGINAL: Nesing

Æsj, negative tester er det verste som finnes og jeg føler med deg, Snoopy81 [:(]! Håper på et annet og bedre resultat når dere etter hvert skal igang med fryseforsøk. Tenker på deg! 

ORIGINAL: Temo

Så leit[:(] Men en gang skal nok du også bli gravid[:)][:)] Krysser fingre for fryseeggene, eller for tidlig testing...

Signerar denne

ORIGINAL: Nesing

Æsj, negative tester er det verste som finnes og jeg føler med deg, Snoopy81 [:(]! Håper på et annet og bedre resultat når dere etter hvert skal igang med fryseforsøk. Tenker på deg! 

Signerer.. Vet hvor tøft det er med negative tester[:(]

nei så trist[:(][:(][:(]er ikke noe greit med neg test[:(][:(][:(]sender en stor trøsteklem. ikke gi opp håpet vennen for mamma skal du bli.

lykke til med frys. Negative tester er noe tull...[:'(]

ORIGINAL: t.t.h.

nei så trist[:(][:(][:(]er ikke noe greit med neg test[:(][:(][:(]sender en stor trøsteklem. ikke gi opp håpet vennen for mamma skal du bli.

Takk for alle klemmene. Det har vært og er en tung dag, til tross for at min egen følelse stemte bra. Har ikke hatt noen god følelse siden ons av en eller annen grunn.
Blir så lei av at denne kroppen ikke vil fungere, og jeg vet at jeg ikke er alene om det. Men jeg sliter litt med tanken om jeg noen gang kommer til å bli gravid, det er jo tross alt ikke alle som kan det.........

Nei, så forferdelig kjipt. Jeg heier på dere og håper at eggene dere har på frys kan gi dere det dere håper aller mest på! Snart er du over mållinjen skal du se [:)]

Å nei, så trist!! Men det er fortsatt mulig. Selv om det er vanskelig å være optimistisk nå!
[:)]

ORIGINAL: Ivara

De negative testene er det verste som finnes! [:(] Sender over klemmer i bøtter og lass, skjønner godt at du er fortvilet nå.

Heldigvis fikk du jo frys denne gangen, kanskje gullegget ligger der? Håper og tror ihvertfall at det BLIR deres tur. De aller, aller fleste får jo barn til slutt, og det er usannsynlig at du skulle være blandt de få prosentene det ikke funker for.

Ta deg tid til å fordøye dette nå, det er tungt når forsøket ikke ender slik man hadde tenkt.
Massevis av klemmer til deg.

Takk for støttende og oppmuntrende ord. Det varmer godt i hjerterota[;)] Må bare få dagen litt på avstand, så kommer vi oss nok igjennom dette også.

Dette var trist, ta den tiden du trenger å bearbeide dette, og bedre lykke neste gang.

ORIGINAL: ElinR

uff d er kjempetrist dette snuppa[:(][:(] ja de nærmeste dagene nå er verst og så klarer men heldigvis å se fremover etterhvert. blir vel nytt forsøk på nyåret kanskje?

Etter at det første sjokket har lagt seg så er det vel naturlig å tenke på eventuelle nye forsøk, ihvertfall har vi gjort det. Vi har snakket mye om dette idag, mannen er egentlig lysten på å prøve å få til et fryseforsøk før jul. Gira den gutten min[8D]
Jeg er litt delt på det, har ikke lyst å gjøre det så raskt hvis ikke kroppen er klar for det (psyken min er egentlig ganske sterk så den er heldigvis ikke noe hinder). Tenkte at jeg skulle snakke litt med klinikken og høre hva de anbefaler. Etter første forsøket så sa de at det er som oftest hode som styrer dette og ikke kroppen, den er visst klar for det meste hørtes det ut som. Men jeg kommer til å høre litt først. Er jo ikke å bare hoppe i detta her.......

ORIGINAL: håpomspirenosnart

ORIGINAL: Temo

Signerar denne

Back
Topp