Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lille Mille
Neeeeei! Det er ikke lov [:(] Du skulle jo få positiv test nå [:(] Det er så utrolig urettferdig det her, og jeg har ikke ord! [:(] Snoopy'n min, mange klemmer din vei selv om det ikke hjelper stort. Det eneste positive oppe i alt det her er at du fikk mange egg på frys, og der ligger nok alle gulleggene [;)]
Satser selvsagt på at det skjer et mirakel med neste test som du må ta på dag 14 - man vet jo aldri snuppa mi. [;)] Krysser fingrene for at det skal skje mirakler på din front de neste dagene!
ORIGINAL: Nesing
Æsj, negative tester er det verste som finnes og jeg føler med deg, Snoopy81 [:(]! Håper på et annet og bedre resultat når dere etter hvert skal igang med fryseforsøk. Tenker på deg!
ORIGINAL: Nesing
Æsj, negative tester er det verste som finnes og jeg føler med deg, Snoopy81 [:(]! Håper på et annet og bedre resultat når dere etter hvert skal igang med fryseforsøk. Tenker på deg!
ORIGINAL: Serene
åå nei snoopy81 [:(]
uff det var ikke sånn det skulle gå [:(]
sender mange trøste klemmer
ORIGINAL: Ivara
De negative testene er det verste som finnes! [:(] Sender over klemmer i bøtter og lass, skjønner godt at du er fortvilet nå.
Heldigvis fikk du jo frys denne gangen, kanskje gullegget ligger der? Håper og tror ihvertfall at det BLIR deres tur. De aller, aller fleste får jo barn til slutt, og det er usannsynlig at du skulle være blandt de få prosentene det ikke funker for.
Ta deg tid til å fordøye dette nå, det er tungt når forsøket ikke ender slik man hadde tenkt.
Massevis av klemmer til deg.
ORIGINAL: ElinR
uff d er kjempetrist dette snuppa[:(][:(] ja de nærmeste dagene nå er verst og så klarer men heldigvis å se fremover etterhvert. blir vel nytt forsøk på nyåret kanskje?