*Susa*
Flørter med forumet
vi har kildesortering av søppla her jeg bor. Brun og grønn dunk. Nei, jeg har ikke vært superflink til å sortere søppla før, men det siste halve året har jeg virkelig gjordt det... Men ikke godt nok, ifølge søpplemannen. Det tok 8 uker før han gadd å tømme den brune dunken i vinter... Og på tirsdag skulle den igjen tømmes, den var full av matavfall og hageavfall. Men nei, den ble ikke tømt. Så jeg mailen avfallselskapet, sendte en klage. Fikk til svar at dunken ikke var tømt fordi det var hageavfall i den, og hageavfall kunne ødelegge anlegget dems... [8|] Løv og gress lissom, hallo!!!!
Men nå plutselig for en halvtime siden så dukket søpplebilen og en meget sinna søpplemann opp. Jeg gikk ut, tenkte jeg skulle takke for at han kom helt ned hit bare for å tømme min ene dunk. Neida, fikk huden full av kjeft.. Han står der å roter nedi dunken min, river opp posene. Fant en sånn derre svart hundebæsjpose, slenger den på plena mi og skriker ut "Dette skal ikke være der". Hallo, jeg har ikke hund engang, søppledunkene mine står ved gangstien som går ved siden av hagen. Ikke min feil at noen kaster i min dunk!! Nyttet ikke å forklare, han var ilsint!
Så tok fyren opp ett kamera, begynner å ta bilder av søppla mi. River opp flere poser og tar bildet av innholdet!!
Går vel ikke an å oppføre seg sånn vel????
Men nå plutselig for en halvtime siden så dukket søpplebilen og en meget sinna søpplemann opp. Jeg gikk ut, tenkte jeg skulle takke for at han kom helt ned hit bare for å tømme min ene dunk. Neida, fikk huden full av kjeft.. Han står der å roter nedi dunken min, river opp posene. Fant en sånn derre svart hundebæsjpose, slenger den på plena mi og skriker ut "Dette skal ikke være der". Hallo, jeg har ikke hund engang, søppledunkene mine står ved gangstien som går ved siden av hagen. Ikke min feil at noen kaster i min dunk!! Nyttet ikke å forklare, han var ilsint!
Så tok fyren opp ett kamera, begynner å ta bilder av søppla mi. River opp flere poser og tar bildet av innholdet!!
Går vel ikke an å oppføre seg sånn vel????