ORIGINAL: *Susa*
aha, skjønner jeg har noe å lære ja...
*går å pugger avfallssortering for dummis*
Gå på hjemmesiden til kommunen din, der står det mye.
Men hadde tatt en tlf å fortalt om han gale mannen, man oppfører seg da ikke sånn - uansett[>:]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Susa*
aha, skjønner jeg har noe å lære ja...
*går å pugger avfallssortering for dummis*
ORIGINAL: AnneEmilie
hos oss står det faktisk at hageavfall/gamle planter og blomster og slikt skal kastes i vårorganisk/matavfall.Rart av han å reagere slik, men skjønner jo de blir litt lei hvis det ikke blir riktig.. håper dere får løst opp i det da [:)]
ORIGINAL: Froskegele
Det er FORSKJELLIG fra kommune til kommune/fra avfallsselskap til avfallsselskap [;)]
Har kan hageavfall hives i "matdunken" - det er biologisk nedbrytbart på lik linje med mat (og bleier og..)
Renovatørene er i sin fulle rett til å nekte å tømme om det står i forskriftene, og det er ditt ansvar å sette deg inn i reglene.. Det er også ganske vanlig å ta bilde for å ha dokumentasjon i tilfelle vanskelige kunder- men IKKE å komme tilbake, kjefte og smelle, for SÅ å ta bilder..
ORIGINAL: ~Mummimamma~
I utgangspunktet er jeg jo enig med dem da, det skal da ikke hageavfall i bioavfallet. Det hentes jo på egne datoer.
MEN jeg er på ingen måte enig i søplemannens (renoveringsmannen for de som vil det[8D]) måte å håndtere dette på, han hørtes helt klikk ut[:-]
ORIGINAL: Ninamor_
oj! så frekt! jeg trodde de ikke hadde lov å sjekke hva som var i søpla jeg.. dumme meg.. men her går alt av hage avfall og bleier i dunken..
heldigvis ellers hadde vi aldri hatt plass nok