Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rebecca85
Folk får skrive som de vil, men er det for mye dialekt gidder jeg ikke lese hverken innlegg eller svarene, syns det er lite fint rett og slett!
Det har ingen ting med dårlig rettskrivning å gjøre, for de som skriver dialekt er ikke så mye bedre der!

ORIGINAL: RagnhildK83
Hæregud! D e da væl itj nå å irriter sæ åver! Du skjønne ka følk skriv hvis du bærre anstrænge dæ litt shø! Må da væl vær låv å skriv på dialækt?? E da itj nå gæli me d!
Hehe...[:D] når du skriv sånn så får jo fålk løst t å skriv på dialækt bare får å irriter! hehe...[:D] Æ får værtfaill d! Mått bærre
ORIGINAL: *Venter på smulen*
ORIGINAL: Juliette
Ironisk nok er det alltid de med egne feil (her: skrivefeil) som skal klage på andre
Vis meg hvor jeg skriver at jeg er perfekt????
Har ingen ting med kunnskaper å gjøre dette her. Det har med personers latskap å gjøre.
Jeg for min del syns det er latskap å skrive på dialekt!!
kan ikke unger bare lære å skrive akkurat som dem prater da? Da blir det enkelt å forstå alle og enhver???
jai vil ike sbise de!
ORIGINAL: *LilleGullet*
Hvorfor kan ikke folk skrive bokmål?? Hvorfor skrive dialekt? Er så jævelig iriterende!
Og sååå mye vanskeligere å lese!
Har dere ikke lært å skrive på skolen? [8|]
du e no bare nødt å ha store problemer med deg SJØL....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ironisk nok er det alltid de med egne feil (her: skrivefeil) som skal klage på andre
Vis meg hvor jeg skriver at jeg er perfekt????
Har ingen ting med kunnskaper å gjøre dette her. Det har med personers latskap å gjøre.
Jeg for min del syns det er latskap å skrive på dialekt!!
kan ikke unger bare lære å skrive akkurat som dem prater da? Da blir det enkelt å forstå alle og enhver???
jai vil ike sbise de!
Ser du ikke det paradoksale i å heise flagg vedr. irritasjoner rundt skriftspråk, når du selv gjør nettopp det samme: Irriterer på deg alle de som får fnatt av å lese skriveleifer. Det er faktisk ganske mange som irriterer seg over det også, dermed blir det litt komisk at du fronter dette tema. Og nei, jeg er ikke en av de, for jeg gir beng.
Hæregud! D e da væl itj nå å irriter sæ åver! Du skjønne ka følk skriv hvis du bærre anstrænge dæ litt shø! Må da væl vær låv å skriv på dialækt?? E da itj nå gæli me d!
Hehe...[:D] når du skriv sånn så får jo fålk løst t å skriv på dialækt bare får å irriter! hehe...[:D] Æ får værtfaill d! Mått bærre
Hehehe.
Kanskje det ble litt "sterkere" ord i forhold til det som er tilfellet her.
Altså Jeg tror jeg får sove i natt, selv om du skrev dette over her. Og du.. Du spotter gud ved å skrive Hæregud! Fy deg! hehe
*knis*
Hehehe.
Kanskje det ble litt "sterkere" ord i forhold til det som er tilfellet her.
Altså Jeg tror jeg får sove i natt, selv om du skrev dette over her. Og du.. Du spotter gud ved å skrive Hæregud! Fy deg! hehe
Fint at du får såve i natt![:)] hehe... Det gjør jeg å! oioi.. nei var ikke akkurat meningen å si hærregud nei![:)] Faan i hælvete.... skal ikke gjenta seg! hehe...[:D]