tingeling1990
Glad i forumet
Idag er lillemor 6 uker [emoji173] tiden flyger! Barseltiden har vært fantastisk! Hadde myye besøk de 4 første ukene, hver dag.. og det vart såklart slitsomt men det gikk bra.. synes hele perioden har gått over all fortventing.. jeg har overraskende MASSE energi og er lite trøtt.. er jeg trøtt, sover jeg en liten dubb når hun sover på dagtid.. kroppen er veldig fin (bortsett fra stive ledd) men jeg går trilleturer, drar på kafé, besøker venninder, spiller korps igjen osv osv.. vi reiser til familie og besøker i helgene... «problemet» er, eller kan vel ikke kalle det et problem men mere luksusproblem kanskje, at det er så utrolig mange som spør og sier de vil komme å avlaste meg.. gå tur med henne slik at jeg kan sove eller gjøre det jeg vil.. jeg trenger ikke avlastning føler jeg [emoji14] hun er så rolig og sover om natten.. eneste jeg vil er å dulle og kose med henne når jeg kan
jeg får gjort det jeg vil, altså kose med henne
jeg får dusjet, jeg får spist, jeg får holde orden i huset og lage middag.. så når jeg sier det går bra, så virker det som om de ikke tror på meg og nesten «maser» litt for at jeg skal gi etter liksom.. vi er veldig flinke å gi henne bort til besøk så de får holde og besteforeldrene passer henne alene viss vi skal noen ærend, så er ikke slik «egen mor» som aldri vil dele
hjelp vil jeg nok trenge mye av i fremtiden,men hun er faktisk bare 6 uker.. og dette er en tid jeg vil bruke på henne
vet ikke hva jeg vil med innlegget, føler jeg klager over noe uvesentlig, men føler meg så teit når jeg sier «neida, det går bra» og skuffelsen kommer i annsiktet på de
hva gjør dere? Får dere mye avlastning? Ønsker dere det, ønsker dere ikke det?