IVF

Opplever at hvis man får blastocyst på frys, er det stor sjanse for at man blir gravid og at det går bra. Krysser fingrene for at dette gjelder oss ❤

Ja krysser alt for det går bra for oss❤skal på ul på mandag, da er jeg 8+3 Så jeg er veldig veldig spent.men er kjempekvalm hele dagen så håper det er et godt tegn, selv om jeg ikke kaster opp

Leste et sted av ivf embroyer var litt større en " vanlige", vokste fortere grunnet medisin. Stemmer det?

Jeg har ikke noe fasitsvar, men gutten min var en lang og stor baby da han ble født,selv om jeg ikke spiste mye junk food. Han var litt mindre en forventet på første ul i uke 8,men han tok det igjen senere

Er det flere av dere som er utslitt om dagen? Jeg orker ingenting, og tror rett og slett jeg har en reaksjon etter mange mnd og mange forsøk..

Sniker fra mars! Jeg er også gravid etter IVF, og jeg gikk på en skikkelig nedtur nå når høsten kom inn. Fysisk og psykisk helt nedkjørt etter nesten ett år med forsøk (totalt 6 innsett), koronarestriksjoner, medisiner og intens spenning før TUL bekreftet at alt var bra. Tror ikke det er så uvanlig at man får en knekk når man endelig begynner å kjenne at man kan senke skuldrene litt igjen, og sammen med en hormonell gravidekropp er det utmattende. Det blir bedre, nå føler jeg meg mer og mer som "meg selv" igjen.

Jeg er også gravid etter Ivf. 7+6 i dag, og har akkurat vært på tu og sett at alt er bra :Heartred Første forsøk, og fikk også 2 på frys!

Hei. Fikk satt inn en fersk blasto og lykkes på første forsøk, hvertfall føreløpig ska til tul i morgen og er skikkelig spent. Ut ifra alle apper og sånn så er æ 9+0 i dag, men legen mener æ er 8+0 sånn ca. Det var uttak 15 okt.
Er det noen som kan hjelpe meg å regne ut sånn ca termin. Vet jeg får mer konkret svar i morgen, forhåpentligvis, men er så spent. Gravid første gang, etter mange år med prøving ❤️
Takk for svar..

Hei. Fikk satt inn en fersk blasto og lykkes på første forsøk, hvertfall føreløpig ska til tul i morgen og er skikkelig spent. Ut ifra alle apper og sånn så er æ 9+0 i dag, men legen mener æ er 8+0 sånn ca. Det var uttak 15 okt.
Er det noen som kan hjelpe meg å regne ut sånn ca termin. Vet jeg får mer konkret svar i morgen, forhåpentligvis, men er så spent. Gravid første gang, etter mange år med prøving ❤️
Takk for svar..
Jeg hadde uttak 12.oktober og er 9+3 i dag, så da er vel du 9:) jeg har termin 8.7., så da blir din 11.7.❤️

Jeg har ikke noe fasitsvar, men gutten min var en lang og stor baby da han ble født,selv om jeg ikke spiste mye junk food. Han var litt mindre en forventet på første ul i uke 8,men han tok det igjen senere

Mente det var sånn før uke 14 ish. Da at støttemedisinen ga fosteret bedre vekstvilkår og var litt større en liten stund. Men kan godt være jeg husker feil, litt teflonhjerne nå for tiden:hilarious:

Back
Topp