IVF

Betty1234

Forelsket i forumet
Hvor mange i Juli gruppen har blitt gravide med IVF behandling?

Hvor mange forsøk?


Selv ble vi gravide på første forsøk med fersk innsett hos Riksen:D
 
Hei

Vi er gravid med IVF, st.olavs.
Fryseforsøk nr 2, i styrt syklus.
Håper den sitter nå

Første forsøk endte i kjemisk graviditet
 
Hei.
IVF Danmark her. Min homofile kamerat som far.
Hatt to uttak, dette er 3. innsett. Håper det sitter denne gangen.
 
Hei.
IVF Danmark her. Min homofile kamerat som far.
Hatt to uttak, dette er 3. innsett. Håper det sitter denne gangen.
Oi, så spennende! :Heartred Hvordan løser man foreldreansvar, sånn helt praktisk, når man får barn sammen som venner? (Ikke svar hvis det er et frekt spørsmål, jeg er bare nysgjerrig :) )
 
Oi, så spennende! :Heartred Hvordan løser man foreldreansvar, sånn helt praktisk, når man får barn sammen som venner? (Ikke svar hvis det er et frekt spørsmål, jeg er bare nysgjerrig :) )

bare hyggelig å svare på det. Tenker vi løser det på samme måte som alle andre par, som ikke bor sammen. Første året mest hos mor, siden 50/50 løsning. Vi er naboer
 
bare hyggelig å svare på det. Tenker vi løser det på samme måte som alle andre par, som ikke bor sammen. Første året mest hos mor, siden 50/50 løsning. Vi er naboer
Naboer også ja, det høres jo helt perfekt ut :Heartred
 
Hei!
Godt å se vi er flere her, håper det kommer over flere av assistert jentene i oktober tråden også❤️
Her tok det sin tid, 5 uttak og på det 8. innsettet kom den positive testen, etter en kjemisk på 2. innsett. Nå krysser vi alt for at det holder helt til mål❤️
Har satt inn 2 egg, så spent på tul hva den vil vise:joyful:
 
Jeg ble gravid igjennom IVF behandling. 1 forsøk, 2 stimulering. AMH 2 og fikk kun ut 1 egg, så føler jeg har vunnet i Lotto. Brukte Livio klinikken.
 
Jeg og min samboer har gått igjennom ICSI pga dårlig kvalitet hos han. Vi har tidligere hatt 1 mislykket forsøk hos Hausken Lysaker (dette for å komme raskt igang), deretter Porsgrunn hvor vi har gjort 2 fersk +1 fryseforsøk før det klaffet nå på 3. offentlige forsøk. Er fremdeles veldig redd for at det ikke skal gå, da vi hadde kjemisk i juni. Men i løpet av uka som har gått har hcg-verdien steget (dvs positiv digital gikk fra 1-2 til 2-3) noe som har gjort oss mer trygge.
I tillegg føler jeg meg mye mer annerledes nå enn tidligere forsøk i forhold til symptomer, og det gir meg også trygghet på at jeg faktisk er gravid. Er fortsatt helt uvirkelig:Heartred:Heartred
 
Er det flere av dere som er utslitt om dagen? Jeg orker ingenting, og tror rett og slett jeg har en reaksjon etter mange mnd og mange forsøk..
 
Er det flere av dere som er utslitt om dagen? Jeg orker ingenting, og tror rett og slett jeg har en reaksjon etter mange mnd og mange forsøk..
Helt enig, har hatt tre forsøk etter hverandre så kroppen kjenner seg sliten. Pluss to andre forsøk...Føler kroppen er oppblåst, full av vann og hodet fungerer ikke helt enda. Så ser hva du mener❤️
 
Er det flere av dere som er utslitt om dagen? Jeg orker ingenting, og tror rett og slett jeg har en reaksjon etter mange mnd og mange forsøk..
Er helt skutt :banghead:
Har hatt 2 fryseforsøk på 2 mnder nå..
Gått 10 uker på progynova og 8 uker på lutinus, stoppet med begge i går (9+5). Synes det er skikkelig skummelt å stoppe med støttemedisin kjenner jeg :nailbiting:
Har i tillegg smerter i kroppen nå, både muskler og ledd, hodepine og kvalme..
Kan kroppen reagere på bråstopp av hormonene? o_O
 
Helt enig, har hatt tre forsøk etter hverandre så kroppen kjenner seg sliten. Pluss to andre forsøk...Føler kroppen er oppblåst, full av vann og hodet fungerer ikke helt enda. Så ser hva du mener❤️
"godt" å høre at vi er flere i samme båt❤️

Er helt skutt :banghead:
Har hatt 2 fryseforsøk på 2 mnder nå..
Gått 10 uker på progynova og 8 uker på lutinus, stoppet med begge i går (9+5). Synes det er skikkelig skummelt å stoppe med støttemedisin kjenner jeg :nailbiting:
Har i tillegg smerter i kroppen nå, både muskler og ledd, hodepine og kvalme..
Kan kroppen reagere på bråstopp av hormonene? o_O
Synes det er skummelt å slutte selv.. Har kuttet ned progesteron til en gang om dagen. Har hodepine, kvalme og vondt/øm i magen fortsatt.. Fortsatt opphovna venstre eggstokk, så klarer bare å ligge på høyre side når jeg skal sove:inpain:
 
"godt" å høre at vi er flere i samme båt❤️


Synes det er skummelt å slutte selv.. Har kuttet ned progesteron til en gang om dagen. Har hodepine, kvalme og vondt/øm i magen fortsatt.. Fortsatt opphovna venstre eggstokk, så klarer bare å ligge på høyre side når jeg skal sove:inpain:
Huff, hørtes veldig ubehagelig ut med opphovna eggstokk.. :bored:
Trapper du ned på medisin? Jeg fikk beskjed om å bare kutte rett av :oops: spurte til og med flere ganger om de var sikker på at det vsr trygt å stoppe nå :oops:
 
Huff, hørtes veldig ubehagelig ut med opphovna eggstokk.. :bored:
Trapper du ned på medisin? Jeg fikk beskjed om å bare kutte rett av :oops: spurte til og med flere ganger om de var sikker på at det vsr trygt å stoppe nå :oops:
Fikk beskjed på ultralyd sist mandag at jeg kunne ta på kvelden for å bruke opp pakka:) meeen jeg hadde hentet ut 2pk til. Har gått hos Frøyaklinikken ved siden av nå, for akupunktur, og hun anbefalte å ta progesteron til uke 10 siden morkaka tok over produksjon av progesteron da.. Så da har jeg fortsatt med en om dagen:joyful: slutta med prednisolon og klexane på dagen 6+4.
 
Fikk beskjed på ultralyd sist mandag at jeg kunne ta på kvelden for å bruke opp pakka:) meeen jeg hadde hentet ut 2pk til. Har gått hos Frøyaklinikken ved siden av nå, for akupunktur, og hun anbefalte å ta progesteron til uke 10 siden morkaka tok over produksjon av progesteron da.. Så da har jeg fortsatt med en om dagen:joyful: slutta med prednisolon og klexane på dagen 6+4.
Hørtes fornuftig ut å ta 1 pr dag frem til uke 10 :)
Jeg er 10+0 i dag, så håper det morkaka har tatt full styring inni der :hilarious:
 
Leste et sted av ivf embroyer var litt større en " vanlige", vokste fortere grunnet medisin. Stemmer det?
 
Ble gravid på fryseforsøk på spiren. Hadde i forkant hatt 7 IUI forsøk + 4 IVF forsøk. Tok oss nesten 5 år.
 
Med gutten på snart 4 var d det andre ordinære ivf forsøket utenom dette har jeg hatt ett forsøk som ble MA oppdaget uke 11,ett misslykket fersk forsøk(Ingen embryo satt inn),en SA ved Fryseforsøk i uke 5,og et forsøk i fjor som ble negativt,men fikk en blastocyst på frys,og det er den jeg bærer på nå
 
Med gutten på snart 4 var d det andre ordinære ivf forsøket utenom dette har jeg hatt ett forsøk som ble MA oppdaget uke 11,ett misslykket fersk forsøk(Ingen embryo satt inn),en SA ved Fryseforsøk i uke 5,og et forsøk i fjor som ble negativt,men fikk en blastocyst på frys,og det er den jeg bærer på nå
Opplever at hvis man får blastocyst på frys, er det stor sjanse for at man blir gravid og at det går bra. Krysser fingrene for at dette gjelder oss ❤
 
Back
Topp