Ivf

Får ikke tul på St. Olavs heller, pga sommerferie og travle tider for de når de åpner igjen. Fikk med et kort til en privat en, så blir vel å bestille der :) Litt surt å må betale selv, for blir sikkert 2-3 private ultralyder, trenger det for å føle meg rolig og trygg. Blir dyrt, men men :p
Bestiller sikkert første ul når jeg er 7-8 uker på vei.
Merker det fort blir et par ekstra UL-er her og :p
 
UL i uke 7 her også (slutten av juli)! Blir nok privat, men det er ok. Det blir veldig spennende
 
Jeg skal bruke det til positiv test bare :confused: Brukte noen dager til, siste på onsdagen. litt angst for å stoppe :confused:
 
Jeg skal bare gå til 7+0

Hva bruker du? Jeg bruker cyclogest, i pakningsvedlegget står det at behandlingen bør fortsettes i 38 dager hvis graviditet blir bekreftet. Dvs 5,5 uke. Jeg tolker det som at jeg skal ta i 5,5 uke etter testdato. Men husker ikke helt hva som står i papirene fra sykehuset.
 
Hva bruker du? Jeg bruker cyclogest, i pakningsvedlegget står det at behandlingen bør fortsettes i 38 dager hvis graviditet blir bekreftet. Dvs 5,5 uke. Jeg tolker det som at jeg skal ta i 5,5 uke etter testdato. Men husker ikke helt hva som står i papirene fra sykehuset.
Jeg bruker lutinus, i ferskforsøk.
 
Ah. Ja hørt at det er litt annerledes i ferskforsøk.. Har kun hatt fryst og styrt.
 
Frys i naturlig syklus forresten :)
 
Slutter neste uke, har da stått på det i 24 dager siden uttak (ferskforsøk). Gruer meg også til å slutte :oops:
 
Frys i naturlig syklus her, og har fått beskjed om Lutinus til uke 7+6. skummelt å bare slutte tvert synes jeg. Har masse Lutinus igjen, så tenkte å kjøre nedtrapping - ei uke med to om dagen og ei uke med en om dagen. Det kan vel ikke være farlig å fortsette litt lenger...? Rart det skal være så forskjell på klinikk til klinikk :/
 
Frys i naturlig syklus her, og har fått beskjed om Lutinus til uke 7+6. skummelt å bare slutte tvert synes jeg. Har masse Lutinus igjen, så tenkte å kjøre nedtrapping - ei uke med to om dagen og ei uke med en om dagen. Det kan vel ikke være farlig å fortsette litt lenger...? Rart det skal være så forskjell på klinikk til klinikk :/
Jeg vet! Heldig du er som har ekstra, sender du litt til meg også? Haha :hilarious::happy:
 
Dere med ivf. Hvor lenge skal dere gå på progesteron?


Fikk beskjed om å bruke det frem til første ultralyd, dvs 7+3.
Litt fordi jeg har hatt SA og at de mente det ikke var noe negativt med litt støtte om det trengtes.
Dette er privatklinikk. Aldri vært i det offentlige, så veit ikke hvordan de styrer dette der eller om det er forskjell.
 
Jeg gikk på lutinus til dagen før testdag. Satte inn 5-dagers blastocyst fra ferskforsøk. Har blødd en del, men fått bekreftet fra lege at hcg går opp. 4+6 nå og blør ikke lenger.
 
Jeg gikk på lutinus til dagen før testdag. Satte inn 5-dagers blastocyst fra ferskforsøk. Har blødd en del, men fått bekreftet fra lege at hcg går opp. 4+6 nå og blør ikke lenger.

Jeg har ett vellykket svangerskap bak meg. Her brukte jeg også lutinus. Jeg ble så sår av de tablettene, og blødde en del. Så det kan komme av tablettene også... ❤️
 
Back
Topp