Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for så mange gode svar og råd. Vi får holde ihop og sende masse gode tanker til hverandre dere må gjerne oppdatere underveis. Regner med alle skal på UL om noen uker? Er det noen som får tettere oppfølging etter SA/MA?
Vi skal også siste uke i juli, i uke 7. Krysser fingrene for oss begge!Skal på ultralyd i uke 7, som blir siste uka i juli. Ettersom det er sommer så må vi ta det privat, ellers ville vi fått det på St. Olavs.. Ser veldig fram til det! Kommer til å være sinnsykt nervøs og redd for dårlige nyheter, men tenk så deilig om vi får bekreftet at alt ser bra ut (som det jo er størst sjanse for!)
Skal på ultralyd i uke 7, som blir siste uka i juli. Ettersom det er sommer så må vi ta det privat, ellers ville vi fått det på St. Olavs.. Ser veldig fram til det! Kommer til å være sinnsykt nervøs og redd for dårlige nyheter, men tenk så deilig om vi får bekreftet at alt ser bra ut (som det jo er størst sjanse for!)
Jeg skal ha ul i uke 32, men alle gynekologene i byen har ferie Så da må jeg enten betale privat, eller bruke hele dagen på kjøring til klinikken. Eventuelt kan jeg utsette timen til uke 33, men er ikke godt å vente så lenge når man er litt uroligVi skal også siste uke i juli, i uke 7. Krysser fingrene for oss begge!
Jeg skal ha ul i uke 32, men alle gynekologene i byen har ferie Så da må jeg enten betale privat, eller bruke hele dagen på kjøring til klinikken. Eventuelt kan jeg utsette timen til uke 33, men er ikke godt å vente så lenge når man er litt urolig
Ja jeg kan jo sjekke opp i det, men tror faktisk mange av de private gynekologene også har ferie da typisk nok. Men er en jordmor her som tar ul, men på siden hennes står det at hun gjør tul i uke 8-12. Har det noe å si?Tror jeg ville tatt privat om du må kjøre langt, blir vel nesten samme kostnad?
Syns det er evig lenge til 4.august selv, men prøver å holde ut. Vi er på ferie nå, og jeg har sjekka muligheten for å ta privat UL her. skal prøve å la være, i hvert fall om det ikke blør.
Vi skal også siste uke i juli, i uke 7. Krysser fingrene for oss begge!
Ja jeg kan jo sjekke opp i det, men tror faktisk mange av de private gynekologene også har ferie da typisk nok. Men er en jordmor her som tar ul, men på siden hennes står det at hun gjør tul i uke 8-12. Har det noe å si?
Huff ja det er lenge å vente. Hva skal vi gjøre for å få tiden til å gå
Hun kan sikkert det, det er jo bare for å se at det er et svangerskap der egentlig. Jeg så at den ene gynekologen åpner fra uke 32 (den uka jeg skal ha ul), kom kontoret er stengt så jeg får ikke bestilt timeJeg hadde betalt privat OG brukt hele dagen på kjøring hvis det var det som skulle til! Jeg er sinnsykt utålmodig.. Du kan jo ringe og spørre om hun jordmoren kan ta deg inn når du er i uke 7? Kan ikke skjønne hvorfor ikke...
Det er irriterende at det lander midt i sommerferien til alle klinikkene ja! Heldigvis har jeg merket meg et par klinikker som er åpne i uke 30, så vi skal da alltids få komme til.. Lurer på hvor lang tid i forveien man bør bestille?
Ja typisk at det havner midt i ferien!Samme her egentlig ul i uke 7 (som blir siste uken i juli, men spørs når jeg får komme til siden det er ferie..