Babybabywish
Elsker forumet
Er det noen her som har oppstart i august som tilhører Tromsø Ivf? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har de startet opp med fersk forsøk? Vi har enda en siste runde og venter bare på at de skal starte med fersk forsøkene.
Ringte tlf-svarern demmes idag, å der sa di fremdeles at di ikke har kapasitet til ferske forsøk:-(
Tror de skulle starte opp igjen med fersk når de kommer fra ferie 10. August. De lager sikkert en ny beskjed på svareren når de kommer tilbake. De går jo på ferie den 10. Juli så da går det an å ringe å høre om de har endret på svareren den 11.Har de startet opp med fersk forsøk? Vi har enda en siste runde og venter bare på at de skal starte med fersk forsøkene.
HeiEr det noen her som har oppstart i august som tilhører Tromsø Ivf?![]()
TromsøHeiTromsø
Det blir Forsøk# 2 på oss august / september .
Ja det santå så gøy at det er fleredet er enda vårt 2 forsøk da vi har avbrutt to ganger. Så 2 forsøk igjen
er den tiden vi også skal, så kan man jo ha noen å «henge med» her i denne Berg og dal banen
![]()

Ja det sant
Hadde 1 år langt pause fra både IVF og forumet . Så jeg føler meg litt grønn her.
Hva skjedde da det blir avbrutt?
Vet du hvilken protokoll de skal bruke denne gangen på deg?
Fint med pause , men man blir et år eldre daJeg har endomitriose, så eggene er tillegg litt dårlige, så langt fra dem som er god da. Så da ble det avbrutt pga ingen innsetthadde også pause både herfra å Ivf, å det var deilig egentlig å få på avstand. Det blir kort protokoll neste gang heldigvis
enn du da?
jeg er 36 nå
og litt overstimulert.Ikke rart man mislyktes på fersk forsøk når man føle seg nærmest koma.Fint med pause , men man blir et år eldre dajeg er 36 nå
Regner med det blir kort å,slippe man nedregulering , jeg var virkelig dårlig , sykemeld rett etter 1,5 uke på sprayenog litt overstimulert.Ikke rart man mislyktes på fersk forsøk når man føle seg nærmest koma.
På kort regime vi blir som PmsBombja, jeg var i koma hele veien, men ikke overstimulert. På grensa, så var jeg jo litt «apekatt» som nesten ikke visste hva jeg ville siste forsøket. Fint å finne seg selv litt igjen da![]()
Oh jeah gleder meg.På kort regime vi blir som PmsBombOh jeah gleder meg.
Pms x 10 blir ennå bedrepms har jeg fra før, så da gleder jeg meg også![]()

Pms x 10 blir ennå bedre![]()
Skal ha innsett i august/september![]()
da har du stimulering løpet av ferien? Lang protokoll?
Åå nei. Er ferdig med det. Har 7 egg på frys![]()