Ivf Tromsø oppstart i august

Har de startet opp med fersk forsøk? Vi har enda en siste runde og venter bare på at de skal starte med fersk forsøkene.

Ringte tlf-svarern demmes idag, å der sa di fremdeles at di ikke har kapasitet til ferske forsøk:-(

Har de startet opp med fersk forsøk? Vi har enda en siste runde og venter bare på at de skal starte med fersk forsøkene.

fikk beskjed om at dem startet opp igjen 10 august :) fikk ta det derfra :) det tar visst tid å starte 100% opp igjen etter den korona driten :( meeen får bare være mer tålmodig. Er også ferietid, å da går det vertfall ikke så fort :p har bare hatt ferske forsøk selv :)

Tror de skulle starte opp igjen med fersk når de kommer fra ferie 10. August. De lager sikkert en ny beskjed på svareren når de kommer tilbake. De går jo på ferie den 10. Juli så da går det an å ringe å høre om de har endret på svareren den 11.

å så gøy at det er flere :D det er enda vårt 2 forsøk da vi har avbrutt to ganger. Så 2 forsøk igjen :) er den tiden vi også skal, så kan man jo ha noen å «henge med» her i denne Berg og dal banen :p
Ja det sant ;)
Hadde 1 år langt pause fra både IVF og forumet . Så jeg føler meg litt grønn her. :smiley-angelic006
Hva skjedde da det blir avbrutt?
Vet du hvilken protokoll de skal bruke denne gangen på deg?

Ja det sant ;)
Hadde 1 år langt pause fra både IVF og forumet . Så jeg føler meg litt grønn her. :smiley-angelic006
Hva skjedde da det blir avbrutt?
Vet du hvilken protokoll de skal bruke denne gangen på deg?

Jeg har endomitriose, så eggene er tillegg litt dårlige, så langt fra dem som er god da. Så da ble det avbrutt pga ingen innsett :) hadde også pause både herfra å Ivf, å det var deilig egentlig å få på avstand. Det blir kort protokoll neste gang heldigvis :D enn du da?

Jeg har endomitriose, så eggene er tillegg litt dårlige, så langt fra dem som er god da. Så da ble det avbrutt pga ingen innsett :) hadde også pause både herfra å Ivf, å det var deilig egentlig å få på avstand. Det blir kort protokoll neste gang heldigvis :D enn du da?
Fint med pause , men man blir et år eldre da :cool14 jeg er 36 nå:happy:
Regner med det blir kort å,slippe man nedregulering , jeg var virkelig dårlig , sykemeld rett etter 1,5 uke på sprayen:blackeye: og litt overstimulert.Ikke rart man mislyktes på fersk forsøk når man føle seg nærmest koma.

Fint med pause , men man blir et år eldre da :cool14 jeg er 36 nå:happy:
Regner med det blir kort å,slippe man nedregulering , jeg var virkelig dårlig , sykemeld rett etter 1,5 uke på sprayen:blackeye: og litt overstimulert.Ikke rart man mislyktes på fersk forsøk når man føle seg nærmest koma.

ja, jeg var i koma hele veien, men ikke overstimulert. På grensa, så var jeg jo litt «apekatt» som nesten ikke visste hva jeg ville siste forsøket. Fint å finne seg selv litt igjen da :p

Back
Topp