LykkeSpire1
Betatt av forumet
Jeg våknet skuffet i går med litt frisk blod på morgningen som gikk over til brun spotting.
Senere på ettermiddagen tok jeg en test fordi jeg tenkte at jeg like gjerne kunne få det avkreftet med det samme. Satt på do og grein litt av skuffelse, så dukket det opp en svak strek der..
Det jeg lurer på, er det mange som opplever dette ved IVF behandling?
Dette er vår første runde IVF, første gang jeg går på progesteronstøtte (cyclogest 400mg), hadde litt inntrykk av mens ville holde seg unna frem til man sluttet på disse vagitoriene - eller er det feil?
Litt rotete forklart, men lurer på
1. Er det vanligere å spotte ved IVF pga hormonbehandling, noen som har erfart?
2. Er det vanlig at mens uteblir frem til man stopper med progesteron?
3. Noen som har positive historier om spotting og graviditet?
Er forresten 12 dpo i dag, satt inn blasto for 1 uke siden.
Senere på ettermiddagen tok jeg en test fordi jeg tenkte at jeg like gjerne kunne få det avkreftet med det samme. Satt på do og grein litt av skuffelse, så dukket det opp en svak strek der..

Det jeg lurer på, er det mange som opplever dette ved IVF behandling?
Dette er vår første runde IVF, første gang jeg går på progesteronstøtte (cyclogest 400mg), hadde litt inntrykk av mens ville holde seg unna frem til man sluttet på disse vagitoriene - eller er det feil?
Litt rotete forklart, men lurer på
1. Er det vanligere å spotte ved IVF pga hormonbehandling, noen som har erfart?
2. Er det vanlig at mens uteblir frem til man stopper med progesteron?
3. Noen som har positive historier om spotting og graviditet?
Er forresten 12 dpo i dag, satt inn blasto for 1 uke siden.
Så det trenger overhode ikke være noe galt. Menge blør under svangerskapet men det er mest vanlig å høre om de som går galt

Samboer har vært ekstremt opptatt av å vente til testdag, hadde også ovitrelle 13 klikk etter uttak og dagen for innsett så vært redd den skulle gi falske forhåpningen.