IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Skulle inn og se i dagboken din for å se om du hadde testet enda... Og der ja!! Tydelig STREK!! :Heartred Og jeg har ofte vanskeligheter med å se disse strekene.. Så deilig å se! Klart det er tidlig enda, men hvilken lettelse! :happy:
Utrolig lettelse ja! Ble veldig i tvil om jeg skulle ta sjansen å dyppe den testen, nå jeg så hvor utvannet den urinen var :hilarious: Men heldigvis fikk det jo fint ❤ Hvordan går det med deg, har du testet enda?
 
Se på deg da! ❤️ Heldiggrisen ;)
Håper sånn at du kan følge etter nå neste år, og få en høst/ vinterbaby ❤ IVF er så sykt utmattende, så krysser fingrer tær og alt annet at du kun trenger ett innsett til nå!
 
Hurra hurra❤️❤️ Gratulerer❤️❤️
 
Ikke meningen å kuppe dagboken din altså, men STREK her også!
 

Vedlegg

  • 20191206_215153.jpg
    20191206_215153.jpg
    7,3 KB · Visninger: 92
Gratulerer med fin test!! ❤️
 
Så FANTASTISK!! Gratulerer så mye :love7

Tusen takk! Må jo gratulere deg også!! (glemte vel å skrive det i sted). Nå håper jeg virkelig at dette går hele veien for oss begge. Det blir moro å følge deg i tiden fremover - spesielt siden vi ligger ca like langt i løypa! :Heartred
 
Tusen takk! Må jo gratulere deg også!! (glemte vel å skrive det i sted). Nå håper jeg virkelig at dette går hele veien for oss begge. Det blir moro å følge deg i tiden fremover - spesielt siden vi ligger ca like langt i løypa! :Heartred
Ja det blir veldig spennende å følge hverandre fremover nå, utrolig koselig ❤ Og takk for gratulasjoner :) Må bare håpe og tro at dette går fint for oss begge ❤
 
20191207_082441.jpg


Fortsatt gravid ❤
 
Så fin stigning❤️
 
Åh, gratulerer med spire i magen!! :Heartred
 
Back
Topp